ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΝΑΟΙ ΤΗΣ ΜΑΛΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΓΙΓΑΝΤΩΝ!;!

ΜΥΣΤΗΡΙΑ

ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΝΑΟΙ ΤΗΣ ΜΑΛΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΓΙΓΑΝΤΩΝ!;!

 Τα τρία μικρά νησιά η Μάλτα, το Gozo ( Γκόζο ) και το Comino  ( Γκόμινο ) επιπλέουν στη μέση της Μεσογείου, και νότια της Σικελίας και της ανατολικής ακτογραμμής.

Αν και μικρά, η ιστορία τους χρονολογείται από χιλιάδες χρόνια  και συνεχίζει να είναι μαγνήτης για πολλούς επισκέπτες. Θα πρέπει να αναρωτηθούμε αν οι σύγχρονοι τουρίστες είναι η τελευταίοι σε μια σειρά από τους λάτρεις του « ήλιου » που ήρθαν σε αυτά τα νησιά.

 Διάφορα μεγαλιθικά μνημεία που βρίσκονται στη Μάλτα, χρονολογούνται περίπου στα.4000 π.χ.

 Αυτό που είναι σημαντικό είναι ότι τα κτίρια είναι μοναδικά σε στυλ και οι οικοδόμοι τους  όπως συμβαίνει συχνά  είναι άγνωστοι! Η Μάλτα είναι μακράν το μεγαλύτερο από τα τρία νησιά:

Μετρά 40 χιλιόμετρα σε μήκος και έχει 20 χιλιόμετρα σε πλάτος. Το ανατολικό τμήμα του νησιού έχει τα μεγαλιθικά μνημεία της Tarxien ( Ταρξιέν ), Hagar Qim ( Χάγκαρ Κίμ )και το Mnajdra ( Μνάτζντρα ). Το πιο βορεινό είναι το Ταρξιέν, ένα μεγάλο συγκρότημα ναού που έχει γίνει γύρω του μια σύγχρονη πόλη. Δίπλα στον παλιό ναό υψώνεται μια σύγχρονη εκκλησία, σαν να υπογραμμίζει ότι αυτό που κάποτε ήταν ιερό, εξακολουθεί να είναι.

Η μεγαλιθική « εκκλησία » αποτελείται από μια σειρά οβάλ σε σχήμα « παρεκκλήσια  »  χαρακτηριστικό για τη δομή των ναών της Μάλτας.

Ο ναός Ταρξιέν είναι μοναδικός, καθώς κατέχει τη δική του δομή. Αρχαιολογικά ευρήματα με τη μορφή σκαφών που δείχνουν ότι το νερό πρέπει να έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο σε αυτό το χώρο  και είναι πιο πιθανό ότι ο ρόλος του ήταν για την άνοιξη και το νερό να είχε πνευματική υπόσταση, και όχι οικονομική.

Πιο γνωστό είναι ο υπόγειος θάλαμος κοντά συγκρότημα:

Το περίφημο Hypogeum ( Υπόγειο ), που χρονολογείται από τον 4ο και 3ο        π.χ. αιώνα . Για αυτό έχει αναφέρει ο SAMAN LYCAN  με το τόσο αποκαλυπτικό του άρθρο  « ΜΕΣΗ ΓΗ part 26 ΠΡΩΤΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΤΡΙΑΝΤΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΞΕΝΑΓΟΥ ΣΤΟ < < ΥΠΟΓΕΙΟ >> ΣΠΗΛΑΙΟ ΤΗΣ ΜΑΛΤΑΣ!!!! ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΑΛΗΘΙΝΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΑΣ ΑΣΤΙΚΟΣ ΘΡΥΛΟΣ!!!! ».

Οι αρχαιολόγοι πιστεύουν ότι τόσο η Μνάτζντρα αλλά  και το τι θα πρέπει να θεωρηθούν ως ένα σύνολο, αλλά και τι σκοπό εξυπηρετούσαν παραμένει ένα ανοιχτό ερώτημα. Ήταν το Υπόγειο ένας ναός των νεκρών, ένα νεκροταφείο; Οι αρχαιολόγοι  δεν βρίσκουν να δείχνουν ότι τελετές πραγματοποιήθηκαν στο εσωτερικό του συγκροτήματος. Οι χώροι που βρίσκονται στη μέση μιας σύγχρονης πόλης, γεγονός που καθιστά δύσκολο να φανταστεί κανείς τους ναούς σε ένα πιο πρωτότυπο σκηνικό. Αλλά αυτή η ρύθμιση μπορεί να γίνει αντιληπτή μόνο στο νότιο τμήμα της Μάλτας.

Σε μια πλαγιά κοντά στην ακτή είναι οι ναοί της Χάγκαρ Κίμ και Μνάτζντρα.

Και οι δύο ναοί είναι κοντά ο ένας, στον άλλο αλλά και μερικές εκατοντάδες μέτρα μακριά. Και πάλι, αυτό δείχνει ότι και οι δύο ναοί ήταν μέρος ενός συγκροτήματος. Όταν το συγκρότημα προσεγγίζεται από την κατεύθυνση της Tαρξιέν, ο επισκέπτης βρίσκεται σε μια κοιλάδα που οδηγεί στη θάλασσα. Είναι εκεί που η περίφημη « Μπλε Θάλασσα » μπορεί να βρεθεί, με εντυπωσιακή επίδειξη της φύσης.

Είναι ίσως αυτό το φυσικό θαύμα που μπορεί να εξηγήσει την παρουσία γύρω από το συγκρότημα του ναού, καθώς βρίσκεται σε απόσταση μόλις μερικών εκατοντάδων μέτρων. Το Χάγκαρ Κίμ είναι το πιο εντυπωσιακό από όλα τα μνημεία της Μάλτας. Η φινέτσα που χρησιμοποιείται για να ενώσει τις πέτρες μπορεί να συγκριθεί με την ακρίβεια στην Κοιλάδα του Ναού, δίπλα στην Σφίγγα, στην Γκίζας (Αίγυπτος), όπου οι οικοδόμοι εξίσου έχουν σκαλίσει ογκώδεις πέτρες και τις τοποθέτησαν μαζί σαν να ήταν η ευκολότερη δουλειά στον κόσμο.

Αλλά δεν είναι μόνο το τεράστιο μέγεθος των λίθων, που επιτρέπει μια τέτοια σύγκριση. Εκτός από αυτό, οι δύο περιοχές έχουν το δικό τους μοναδικό σχεδιασμό αλλά και διακόσμηση. Ωστόσο, όπως γνωρίζουμε, το μνημείο Χάγκαρ Κίμ προηγείται του μνημείου της κοιλάδας πολλούς αιώνες πριν … θα μπορούσε της Μάλτας η γνώση  της εργασίας με το γιγαντιαίες πέτρες να έχουν γίνει στην Αίγυπτο; Το μικρό νησί του Γκόζο παρουσιάζει επίσης ένα μεγαλιθικό ναό:

Τον Ggantija ( Γκαντίτζα ). Το όνομα προέρχεται από την τοπική λαογραφία, η οποία λέει ότι μόνο οι γίγαντες (γίγαντες) θα ήταν σε θέση να κατασκευάσουν ένα τέτοιο συγκρότημα. Λαογραφία του είναι απλά μια σύγχρονη της θρυλικής σημασία αλλά πιστεύουν ότι οι Έλληνες είχαν εμφυσήσει στο νησί…..

Στην ελληνική μυθολογία, Γκόζο ήταν το νησί όπου η νύμφη Καλυψώ φυλάκισε τον Οδυσσέα για όχι λιγότερο από 7 χρόνια. Η σπηλιά της βρίσκεται κοντά στο ναό, με την σπηλιά που προσφέρει μια από την πιο εκπληκτική θέα στην πιο διάσημη παραλία του νησιού.

Αν ο Οδυσσέας είχε φυλακιστεί πράγματι εδώ, η θέα από το παράθυρο της φυλακής του ήταν εξαιρετική .Ο ναός της Γκαντίτζα περιλαμβάνει  σύμφωνα με την UNESCO  τη μεγαλύτερη  πέτρα που στέκεται στον κόσμο!!

Δεν είναι εντυπωσιακό, δεδομένου ότι υπάρχουν μεγάλες πέτρες και αλλού  αλλά με σύγκριση με αυτήν δεν είναι απλώς σε ελεύθερη στάση. Παρ ‘όλα αυτά, ο Γκαντίτζα είναι ένας ακόμα εντυπωσιακός ναός.

Οι αρχαιολόγοι, το 1987, αποκάλυψαν ανθρώπινους σκελετούς. Η πέτρα Ξάντρια « κύκλος » έχει επιπλέον ένα υπόγειο συγκρότημα από φυσικές σπηλιές, οι οποίες φαίνεται να έχουν χρησιμοποιηθεί ως νεκροταφείο  έτσι τον εντοπισμό προφανώς τη θέση αυτή ως αντιστάθμισμα του Υπογείου Γκόζο στην ηπειρωτική Μάλτα.

Η παρουσία ενός ναού που συνδέονται με ένα υπόγειο νεκροταφείο φαίνεται να υπαινίσσονται ότι γινόντουσαν τελετές με τους νεκρούς. Ίσως οι ναοί  όπως ήταν δημοφιλής αλλού  θα μπορούσαν επίσης να έχουν χρησιμοποιηθεί από τους ιερείς, που απασχολούνται σε επαφή με τους προγόνους τους……

Δεδομένου ότι δεν υπάρχουν γραπτές παραδόσεις, προς το παρόν, είναι σημαντικό να είναι πιο συνετή εξήγηση και, συνεπώς, καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι ίσως οι ναοί και τα υπόγεια συγκροτήματα μερικώς χρησιμοποιούνταν για τελετές ταφής. Τα  μεγαλιθικά μνημεία δεν έχουν πια στέγη, αλλά σχέδια που χρονολογούνται από τους προηγούμενους αιώνες και τα μικρά μοντέλα που είχαν απομείνει από τους μεγαλιθικούς οικοδόμους οι ίδιοι αποκαλύπτουν ότι οι ναοί είχαν κάποτε οροφή. Εάν η σκεπή ήταν κατασκευασμένη από πέτρα, τότε είναι ένα σημαντικό αίνιγμα πως εξαφανίστηκαν χωρίς να υπάρχουν σημάδια γύρω από τους ναούς…..

Ακόμα, μερικοί αρχαιολόγοι έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η πέτρα θα ήταν το προτιμώμενο υλικό για την οροφή  καθώς μια τέτοια στέγη θα ήταν σχεδόν αδύνατο να οικοδομήσουμε, εκεί που έχουν συνάψει οι ναοί, δεν είχε ποτέ μια στέγη. Παρόλα αυτά, αν υποθέσουμε ότι οι ναοί είχαν στέγη είναι κατασκευασμένα από πέτρα  από αυτές τις δομές θα μπορούσε να ομοίαζε πολύ με σπηλιές:

τεχνητά σπήλαια, που να μοιάζουν με τα φυσικά σπήλαια!! Πολλοί ναοί είναι διακοσμημένοι με σπείρες, και οι ναοί έχουν οβάλ σχήμα σαν παρεκκλήσια. Ορισμένοι έχουν τρεις ναούς ωοειδές, αν και οι περισσότεροι έχουν επτά. Οι περισσότεροι ναοί περιείχαν επίσης αγάλματα, αν και οι περισσότεροι έχουν καταστραφεί εν μέρει  είτε από το πέρασμα του χρόνου, ή με εσκεμμένη πράξη καταστροφής σε κάποιο σημείο στο παρελθόν. Μερικά από τα αγάλματα φαίνεται να είναι μια γιγαντιαία γυναίκα, με γιγαντιαίο στήθος, μηρούς και τα χέρια.

Ήταν αγάλματα της Μητέρας Θεάς!!

Πολλοί αρχαιολόγοι πιστεύουν ότι αυτό όντως συμβαίνει, αν και  δεν πρέπει να συγχέεται με την πίστη σε τέτοιες περιπτώσεις.

 Αν και πολλά αρχαιολογικά ευρήματα έχουν βρεθεί τον τελευταίο αιώνα, ορισμένα ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα:

Ποιοι ήταν Αυτοί οι άνθρωποι που έκτισαν αυτούς τους ναούς; Από πού προέρχονται;

Εκτός από το ναό, υπάρχουν και τα αινιγματικά « αυλάκια καλάθιου », η οποία μπορεί να βρεθούν σε ορισμένα τμήματα του νησιού. Τι σκοπό εξυπηρετούσαν; Είναι άγνωστο, αλλά μερικοί εικάζουν ότι μπορεί να υπήρξαν ενδείξεις στην βραχώδη επιφάνεια, η οποία επέτρεπε σε αγελάδες ή ταύρους να ακολουθούν τα αυλάκια, « καθοδηγούμενοι, όπως ήταν από έναν μηχανισμό που να συνδέονται με τις αυλακιές ( Κάρα ), αλλά πως γίνεται ξύλινες ρόδες να αφήσουν τέτοια αυλάκια στον συμπαγές βράχο….;

Αυτή η θεωρία έχει γίνει ένα καυτό θέμα συζήτησης, ίσως είχαν ένα αστρονομικό σκοπό, αλλά αν ναι, είναι εξαιρετικά απίθανο ότι αυτό μπορεί κάποτε να αποδειχθεί. Προς το παρόν, το πιο πιθανό ενδεχόμενο είναι ότι θα παραμείνει ένα μυστήριο … αν και μια σημαντική ανακάλυψη φαίνεται να γίνεται περίπου κάθε δεκαετία, έτσι ποτέ δεν θα ξέρουν … Η Μάλτα είναι ένα νησί, το πιο κοντινό με την Σικελία  δεν είναι ορατή από τις ακτές της. Ήταν η Μάλτα στο ίδιο επίπεδο με την Κρήτη, ως τόπος ενός πολύ αρχαίου πολιτισμού; Υπάρχουν ορισμένες ομοιότητες μεταξύ των δύο νησιών. Πρώτα απ ‘όλα, αν και τα δύο νησιά έχουν το μοναδικό τους στυλ, η γενική διάταξη είναι εν πολλοίς ίδιο:

Η παρουσία των ναών είναι στην ανατολική πλευρά του νησιού, κοντά στη θάλασσα, και κυρίως στο βόρειο και το νότιο τμήμα (του ανατολικού τμήματος ).Έχει  επιπλέον  ναούς: κτίρια.

Ταυτόχρονα, διαχωρίζονται από 2000 χρόνια. Αλλά, όπως στην Κρήτη, είναι σαφές ότι υπάρχει μια αλληλεπίδραση με τις σπηλιές και τα συγκροτήματα των ναών  αν και τα σπήλαια της Μάλτας δεν θα μπορούσε ποτέ να βρεθούν στα ύψη όπως ορισμένα από τα βουνά της Κρήτης για να αυξηθούν. Τέλος, μερικά από τα εκθέματα που ανακτώνται από τις τοποθεσίες είναι ίδιες με αντικείμενα που βρέθηκαν στην Κνωσό, π.χ., ειδικά το σκάφος.

Αν και τέτοιου είδους συγκρίσεις μπορούν να γίνουν, αυτό δεν εξηγεί γιατί επιλέχθηκε η Μάλτα, και όχι η Σικελία. Ορισμένες δημογραφικές συνθήκες ενδέχεται να υπήρχαν ήδη τόσες πολλές χιλιετίες πριν, που δεν επέτρεπαν αυτοί οι άνθρωποι να χτίσουν εκεί  αλλά ίσως υπάρχει ένας λόγος για τον οποίο η Μάλτα είχε επιλεγεί ειδικά.

Η Μάλτα έχει ένα μοναδικό κλίμα:

Ένα απίστευτο ποσό της ηλιοφάνειας, ένα στατιστικό στοιχείο που μοιράζεται με το Καρνάκ, π.χ. στη Γαλλία, όπου βρίσκονται άλλα σημαντικά μνημεία. Επιπλέον, η Καρνάκ δομές κατασκευάστηκαν περίπου την ίδια χρονική στιγμή με τα μνημεία της Μάλτας. Ήταν οι άνθρωποι της Μάλτας μιας ηλιακής θεότητας πιστών; Η πιθανότητα ότι η θρησκεία των κατασκευαστών των ναών της Μάλτας από τον ήλιο-λατρεία φαίνεται ιδιαίτερα πιθανό, ειδικά όταν ορισμένα στοιχεία, τα οποία προσδιορίζονται από τον Joseph Ellul ( Τζόζεφ Έλλουλ ), λαμβάνονται υπόψη. Ο πατέρας Έλλουλ ήταν ο επιστάτης του συγκροτήματος Χάγκαρ Κίμ – μια προνομιακή θέση που μαθεύτηκαν πολλά για το συγκρότημα και να βρεθούν αντιμέτωποι με μια ευρεία ποικιλία επισκεπτών, που δίνοντας τις ιδέες τους έφτασαν μέχρι εδώ….

Ως αποτέλεσμα, ο Έλλουλ ήταν σε θέση να προσδιορίσει ότι ορισμένα παρεκκλήσια του συγκροτήματος ήταν προσεκτικά προσανατολισμένα προς την ανατολή και τη δύση στις ισημερίες και ηλιοστάσια (π.χ. 21 Δεκεμβρίου και 21 Ιουνίου). Το φεγγάρι ήταν επίσης ένα σημαντικό φαινόμενο, ειδικά στα 19 χρόνια της Μετονικής Περιόδου. Ορισμένες φάσεις « καρέ » η πανσέληνος στην αρχή αυτού του κύκλου, η οποία επίσης δείχνει ότι ο σχεδιασμός αυτών των συγκροτημάτων πρέπει να χρειάστηκαν πολλές δεκαετίες.

Ίσως να είναι όντως ,το γεγονός ότι η Μάλτα είναι ένα νησί που έχει θέσει διάφορους ναούς. Πολλές αρχαίες θρησκείες μιλούν για ένα νησί, όπου ο ήλιος θεός δημιούργησε τον κόσμο.

Στην Αίγυπτο, αυτός ήταν ο θεός Ατούμ, ο οποίος έφτιαξε τον κόσμο στην ύπαρξη. Στη γαλλική πόλη του Καρνάκ, θα βρείτε ένα τεχνητό λόφο, πάνω από το οποίο μπορείτε να βρείτε ειδικά ένα φαλλικό όπως μόνιμες πέτρες. Σημειώνουμε ότι τα αγάλματα της Μητέρας Θεάς της Μάλτας θα μπορούσε ίσως να είναι περισσότερες οθόνες της γονιμότητας  και ως εκ τούτου, η δημιουργία:

Εγκυμοσύνη, όταν οι μαστοί γίνονται μεγαλύτεροι από ό, τι συνήθως, οι οικοδόμοι της Μάλτας δεν μας άφησαν γραπτά έγγραφα. Η αναζήτηση για την τελική απάντηση συνεχίζεται. Αλλά είναι σαφές ότι η Μάλτα δεν είναι πλέον το αίνιγμα που ήταν κάποτε. Έχει ορισμένα μοναδικά χαρακτηριστικά, αλλά και ορισμένα χαρακτηριστικά που μπορούν να βρεθούν και αλλού.

Αν οι φωνές των παλαιών γίγαντες θα μπορούσαν να μιλήσουν …

Ένα νησί κοντά στην ακτή της Χάγκαρ Κίμ:

Δεν το διαθέτουν στους μύθους του νησιού της δημιουργίας, αν και αυτό το νησάκι κρύβει πολλά μυστικά που θα τα συζητήσουμε κάποια άλλη φορά. Μέχρι την επόμενη φορά να είστε καλά.

Εγώ δεν φοβάμαι το σκοτάδι, αλλά φοβάμαι αυτά που ζουν μέσα του!!!

INVISIBLE LYCANS TEAM!!!

 

 


Αφήστε μια απάντηση