ΜΥΘΩΔΙΑ!!! ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ!!!

ΜΥΣΤΗΡΙΑ
ΜΥΘΩΔΙΑ!!!
ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ!!!
Μετά την παρότρυνση του αναγνώστη μας Μάνου έγραψα και εγώ δυο λόγια αν και έχουνε γραφτεί πάρα πολλά για το θέμα αυτό το οποίο και προκάλεσε αρκετά ερωτηματικά σε όλο τον κόσμο ποιος ο σκοπός που έγινε!!!!
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν.
Το καλοκαίρι του 2001  ο Βαγγέλης Παπαθανασίου έκανε μια συναυλία στους στύλους του Ολυμπίου Διός στην Αθήνα και το μουσικό έργο που παρουσίασε ονομάζετε Μυθωδία.
Είχε να συνθέσει από το ΄93 και ότι την Μυθωδία την είχε κάπου καταχωνιασμένη, ώσπου η NASA, ζήτησε από διάφορους συνθέτες κάποιο μουσικό θέμα το οποίο θα γινόταν ο ύμνος για την αποστολή ενός δορυφόρου στον Άρη, που θα χαρτογραφούσε τις υπόγειες ποσότητες νερού (πάγου).
 Όταν ακούσανε την Μυθωδία  λέγεται ότι με την μια ζήτησαν να είναι αυτό το οποίο και θα υπάρχει μέσα στον δορυφόρο και θα παίζει συνέχεια τη μουσική του Βαγγέλη Παπαθανασίου όπως και έγινε και ακόμα παίζει!!!! Βέβαια αυτό που δεν ξέρει πολύς κόσμος είναι ότι ήχος δεν διαδίδεται στο διάστημα. γενικά, δεν διαδίδεται στο κενό. Επομένως, εκείνη τη μέρα δεν έστειλαν ήχο, αλλά Ήλεκτρο-Μαγνητικά κύματα, τα οποία ταξιδεύουν στο κενό.
Η συναυλία ήταν πληρωμένη από τη NASA και το Ελληνικό κράτος δεν έβαλε ούτε μια δραχμή για να υποστηρίξει αυτόν τον μεγάλο Έλληνα που είναι αναγνωρισμένος στα πέρατα του κόσμου, αυτό το λέω γιατί είναι ένα από τα μυστήρια της όλης υπόθεσης. Κάποιοι όταν άκουσαν την Μυθωδία πίστεψαν ότι δεν υπήρχανε στίχοι, άλλοι ότι ήταν μια απλή οπερέτα  μα οι στίχοι υπάρχουν καλοί μου φίλοι και είναι όλοι στα αρχαία Ελληνικά!!!!
Το μόνο σημείο που αξίζει προσοχής, είναι το γεγονός πως για να χρηματοδοτήσει η ΝΑΣΑ την ορχηστρική συμφωνία, έπρεπε πίσω από το σκηνικό στο Ολύμπιο να τοποθετηθούν ειδικά μηχανήματα καταγραφής και μετάδοσης ηλεκτρομαγνητικού ειδικού εξελιγμένης τεχνολογίας τηλεοπτικού σήματος που ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό, ώστε να χρησιμοποιηθεί η μουσική για την νέα, προγραμματισμένη, εκτόξευση ερευνητικής αποστολής στον ΑΡΗ.
Κάποιοι προσπαθώντας να ερμηνεύσουν την στιχομυθία της ΜΥΘΩΔΙΑΣ, πέφτοντας αρκετά συχνά σε τραγελαφικά λάθη, μπερδεύοντας (αρχαία) ελληνική με νέα ελληνική γλώσσα, και συχνά επηρεασμένοι από φανταστικές θεωρίες συνομωσίας. Θα προσεγγίσω το κείμενο που αποκωδικοποιήθηκε, με βάση τα τεκμηριωμένα γλωσσολογικό ‐ιστορικά στοιχεία, καθώς και με αρχές φωνητικής, συντακτικού και λαογραφικής παρατήρησης, αναλύοντας κάθε φράση που προφέρεται στη συμφωνική παρουσίαση, ίσως είναι λίγο δύσκολο να κατανοηθεί αλλά προσπαθήστε αξίζει τον κόπο, από συντακτική, σημασιολογική και καλολογική (συμβολική) σκοπιά, λαμβάνοντας υπόψη φυσικά, και το τι γίνεται κατά την εκτέλεση της μουσικής συμφωνίας (εικόνες, σύμβολα, στάσεις συντελεστών κλπ), σε συνδυασμό πάντα με το γενικότερο πλαίσιο αναφοράς της Ελληνικής ιστορίας ανά τους αιώνες, αλλά και διάφορα γεγονότα που έλαβαν και συνεχίζουν να λαμβάνουν χώρα, ακόμη και μετά την εκτέλεση της Μυθωδίας .
Κατ αρχάς… ο τίτλος του << έργου >>: ΜΥΘΩΔΙΑ. Θα μπορούσε άνετα να ερμηνευτεί ως ΜΥΘΟΣ+ΩΔΗ ή ως ΜΥΘΟΣ+ΔΙΑΣ.
Πρόκειται για ένα  << τραγούδι ιστορίας, ιστορικής μείζονος σημασίας ίσως; >> ή απλά για μια << εξιστόρηση που αφορά τον Δία >>; Ότι και να ναι, ίσως να είναι νωρίς να το διασαφηνίσουμε από τώρα….. Ετυμολογικά, τουλάχιστον, μάλλον η ερμηνεία ότι η Μυθωδία είναι παράγωγο των λέξεων ΜΥΘΟΣ + ΩΔΗ φαίνεται να είναι κι η επικρατέστερη, γιατί το να αλλάξει το Ο σε Ω κατά τη συναίρεση των πιθανών λέξεων ΜΥΘΟΣ + ΔΙΑΣ είναι λίγο παράτολμη, έως αδύνατη. Προσωπικά πιστεύω, ότι έχουμε να κάνουμε με μια πιο σύνθετη ομάδα λέξεων, που αποτελούν οι: ΜΥΘΟΣ+ΩΔΗ+ΔΙΑΣ. Ένα τραγούδι, υπό μορφή μύθου, για το Δία. <ΜΥΘΟΣ+ΩΔΗ+ΔΙΑΣ &ΜΥΘΟΣ+ΩΔΗ+ΔΙΑΣ&‐ ΜΥΘΩΔΙΑ.
Ας περάσουμε, όμως, στην ανάλυση της στιχομυθίας, αυτής καθαυτής. Για καλύτερη << σύγκριση >> παρακολουθήστε τη Μυθωδία κανονικά από τα βίντεο, και έχετε κοντά σας, τόσο τους στίχους που σας παραδίδω, όσο και τις σημειώσεις.
Σημείωση:
 Σε μερικά σημεία, λαμβάνοντας υπόψη μου αρχές φωνολογικής ‐φωνητικής θεωρίας έχει αλλαχτεί η απόδοση των στίχων του, γιατί << δεν έβγαινε νόημα >>, συντακτικά τουλάχιστον!
Στα αρχαία… γράφονταν τα πάντα με κεφαλαία, κολλητά το ένα γράμμα δίπλα στο άλλο, χωρίς τόνους, αυτό να μην το ξεχνάτε!!!
Η Μυθωδία ξεκινάει με μια πανοραμική άποψη του λεκανοπεδίου, όσο παρουσιάζονται οι συντελεστές της παράστασης. Η κάμερα γυρίζει αργά αργά καλύπτοντας όλο το λεκανοπέδιο, κι εστιάζει τελικώς στο ναό του Δία, στο γνωστό μας Ολύμπιο…. φωτισμένο σε κατάλευκο Φως. Μια απαλή μουσική, που τελειώνοντας καταλήγει σε χειροκρότημα, ειδοποιεί για την είσοδο του συνθέτη στη σκηνή, ενώ για όσους είχαν τη τύχη να παρακολουθήσουν τη Μυθωδία από κοντά στο λευκό φόντο από πανί, που έχει τοποθετηθεί πίσω από το Ναό, προβάλλεται ο τίτλος Mythodea 2001 Athens.
 Επίσημη ώρα έναρξης 20:45. Η μουσική πανδαισία ξεκινά. Οι απαλοί ήχοι από το συνθεσάιζερ ανεβαίνουν στη μουσική κλίμακα ολοένα και περισσότερο, όσο διαρκεί η μικρή αυτή εισαγωγή. Όταν επίσημα πλέον, ξεκινήσει το κυρίως μέρος με το πρώτο Movement, η συχνότητα που παράγεται από τα μουσικά όργανα και τους ενισχυτές ήχου είναι τόσο μεγάλη, που ακούγεται γύρω από το Ολύμπιο.
Εικόνες του πλανήτη ΑΡΗ προβάλλονται στους θεατές, σα να προσγειώνεται ο κάθε θεατής πάνω στην επιφάνεια του κόκκινου πλανήτη, ενώ δευτερόλεπτα μετά επιστρέφουμε πίσω στη Γη, στο σημείο, όπου λαμβάνει χώρα η ΜΥΘΩΔΙΑ. Όχι όμως κάπου τυχαία, αλλά ακριβώς πάνω από τις υπάρχουσες στέρεες ακόμη κολώνες του Ολύμπιου.
Αν προεκτείνουμε νοερά τον εξωτερικό κίονα, θα << πέσουμε >> πάνω στον πλανήτη ΑΡΗ, που εκείνη τη στιγμή φαίνεται να έρχεται σε << σύνοδο >> με τον επίγειο ναό. Από τα μεγάφωνα, << ανακοινώνεται >> πως αυτή τη συγκεκριμένη στιγμή ο Άρης << περνά >> ακριβώς από πάνω από το κεφάλι των θεατών. Ο συνθέτης με κλειστά πλέον τα μάτια του, στρέφει τη ματιά του προς τα πάνω, προσκαλώντας τους θεατές στη μέθεξη.
Ο << Οφθαλμός της Δίκης >> προβάλλεται στο λευκό πανί. Το μάτι του Δία, που τα βλέπει όλα…. μια μικρή εστίαση στην γειτονική φωτισμένη Ακρόπολη… .και το πρώτο Movement έχει κιόλας αρχίσει… Αλλά ας δούμε και κάτι άλλο:
O χρυσός αριθμός Φ έχει σχέση με την μουσική οκτάβα, αλλά από μαθηματικής απόψεως έχει παράξενες ιδιότητες, που μας δίνουν την δυνατότητα να αυξομειώσουμε τα φυσικά φαινόμενα στις άλλες διαστάσεις όπως 4η διάσταση, 5η διάσταση κ.λπ.
Συνεπώς, ο κατάλληλος ήχος ή η κατάλληλη μάζο-ενέργεια είναι ικανή να ενεργοποιήσει τον χώρο-χρόνο στην 4η διάσταση, ώστε να μεταβούμε στον ενεργειακό χώρο-χρόνο στην5η διάσταση.
Το 2001 είχαμε πολλά γεγονότα που…. ήδη έχω αναλύσει σε πολλά άρθρα μου εισπράττοντας τον χλευασμό κάποιων…..
Άλλα για μια ακόμη φορά ας θυμηθούμε κάποια:
Πριν την 25 Σεπτεμβρίου του 2001 είχαμε δυο γεγονότα που συνδέονται όσο κι αν φαντάζει τρελό. Είχαμε λοιπόν, την τρομοκρατική ενέργεια στους δίδυμους πύργους και λίγο πιο πριν την γνωστή συναυλία στις στήλες του ΟΛΥΜΠΙΟΥ ΔΙΟΣ…
Η NASA, λοιπόν, ισχυρίζεται ότι:
Επέλεξε την Ελλάδα, για την ακρίβεια, το ζήτησε σχεδόν ενάμισι χρόνο πριν από την Ελληνική Κυβέρνηση για να δημιουργήσει με τη βοήθεια της μουσικής του Βαγγέλη Παπαθανασίου, μέσα από τον Ναό του Ολυμπίου Διός, τις << κατάλληλες συνθήκες >> προκειμένου η αποστολή της προς τον Πλανήτη Άρη να στεφθεί με επιτυχία!!!!
Εδώ γίνεται με έντεχνο τρόπο και πάνε την δουλειά αλλού, ενώ ξέρουν ότι όλα αυτά παραπέμπουν στις Πλουτωνικές δυνάμεις και, δεν λένε επίσημα ότι προσπαθούν να ανοίξουν μια ΤΡΙΓΩΝΟΔΙΑΣΤΑΤΙΚΗ  πύλη για να ενεργοποιήσουν όχι μόνο το διαπλανητικό σύστημα που βρήκαν έτοιμο, ώστε να κάνουν ένα ακόμη βήμα πιο πέρα, αλλά εκτός αυτού παράλληλα να κάνουν και άλλα που έχουν σχέση με άλλες διαστάσεις και, συγκεκριμένα με την διάσταση των μορφών.
Όταν εγώ και κάποιοι άλλοι ερευνητές δημοσιεύαμε κάποια πράγματα την στιγμή που όσοι γνώριζαν σιωπούσαν, ενώ οι αδαείς μας κορόιδευαν. Βέβαια δεν περίμενα και κάτι καλύτερο από όλους αυτούς….. Προσπαθούν να αφανίσουν τους Έλληνες για να μην κινδυνέψουν ποτέ να χάσουν ότι έκλεψαν και οικειοποιήθηκαν και το αποτέλεσμα φαίνεται σήμερα με την κρίση που περνά η χώρα!!!!
Όλα αυτά φυσικά είχαν να αντιμετωπίσουν την συστηματική απόκρυψη πληροφοριών και την προσπάθεια ελέγχου του ανθρώπινου νου, μιας και στο κάτω, κάτω, όλοι εμείς δεν είμαστε τίποτα άλλο παρά << ταπεινά ανθρωπάκια >>, μπροστά στον πόλεμο της παραπληροφόρησης που διεξάγεται σε όλα τα ζητήματα. Ειδικότερα  πάνω σε θέματα επικοινωνίας που σχετίζονται με εξωγήινους πολιτισμούς αλλά και εσωγήινους!!!!
Εδώ ένα κορυφαίο παράδειγμα, είναι οι << στίχοι της ΜΥΘΩΔΙΑΣ >>, που αναλύω (ΛΕΞΑΡΙΘΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΜΥΘΩΔΙΑΣ )
Παρατηρούμε, λοιπόν, εκεί, πως χρησιμοποιούν όλο το μαθηματικό υπόβαθρο από το περιβόητο << δέντρο της ζωής >> σε συνδυασμό με την ιερά ΤΕΤΡΑΚΤΥΣ και προπομπό τον υπέρτατο Πλούτωνα.
Άραγε γιατί; Μήπως για να ανοιχθούν Πύλες προς άλλες διαστάσεις;
Τα ΜΜΕ μας λένε πως η NASA με την συναυλία αυτή έστειλε ένα μήνυμα προς εξωγήινους πολιτισμούς, έτσι απλά γενικά και αόριστα….!!!! Άλλοι βέβαια μιλούν για τελετή, όπου ζητούν βοήθεια. Άραγε από ποιους; Και για ποιο λόγο; Όταν αρχικά στην Μυθωδία επαναλαμβάνεται αρκετές φορές ο στίχος: “ΔΙ Α Ε ΛΑ”.
Γενικά θα έλεγα ότι με την Μυθωδία, στέλνονται αρκετές γνώσεις της Πυθαγόρειας διδασκαλίας στον αιθέρα ως << περιφερειακή παροχή ενδείξεων και τριπλό-διάστατων μαγνητικών σημάτων >>, με την χρήση των βαθμιδωτών πεδίων, διότι με αυτό το υπέρ-όπλο μπορούν να δημιουργήσουν ένα ηλεκτρομαγνητικό φαινόμενο εδώ και να το στείλουν όπου θέλουν… οπότε παύει να είναι ένα απλό μήνυμα, όπως θέλουν να το παρουσιάζουν.
Τα βαθμιδωτά πληροφοριακά πεδία σχετίζονται με την διάσπαση της συμμετρίας της αρχικής αλληλεπίδρασης που ενοποιεί όλες της αλληλεπιδράσεις που ίσως γνωρίζουμε σήμερα ως θεμελιώδεις. Τα πεδία Ηiggs σχετίζονται και αυτά με την διάσπαση της συμμετρίας της ασθενής αλληλεπίδρασης, της ηλεκτρομαγνητικής και της ισχυρής του Καθιερωμένου προτύπου με την σωματιδιακή φυσική. Συγκεκριμένα, η διάσπαση είναι το λεγόμενο αυθόρμητο σπάσιμο της συμμετρίας, που έπαιξε πρωταρχικό ρόλο στην ανάπτυξη της θεωρίας του πληθωριστικού σύμπαντος Τα βαθμιδωτά πεδία χρησιμοποιήθηκαν από την NASA για την αποστολή του ήχου και της εικόνας της ΜΥΘΩΔΙΑΣ στο διάστημα.
Ο ΕΛΛΗΝ Λόγος το επιβεβαιώνει αυτό με την παρακάτω ισοψηφία: ΕΙΚΟΣΙ ΟΚΤΩ ΙΟΥΝΙΟΥ ΔΥΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΝΑ = ΛΑΒΕ ΧΡΗΣΗ ΒΑΘΜΙΔΩΤΩΝ ΠΕΔΙΩΝ = 3905!!!!
Στο παρακάτω απόσπασμα από το άρθρο του Ίωνα Μάγγου, με τίτλο : << ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ; Από Την Σελήνη! >>, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Άβατον 2006. Η θεωρία της διττότητος του Jean Pierre Garnier Malet μας δίνει με επιστημονικό ότι: << Η ελικοειδής κίνηση της διττότητος του χρόνου και του χώρου είναι ένα φαινόμενο το οποίο παρατηρείται σε όλο το σύμπαν, στο απείρως μεγάλο και στο απείρως μικρό των κυττάρων μας και του DNA >>.
Για το λόγο αυτό στην ΜΥΘΩΔΙΑ ο αριθμός 11 είναι το κλειδί. Πάνω σε όλο αυτό το σκεπτικό βασίζονται κι άλλες απόκρυφες τεχνολογίες , που σκοπό έχουν την επικοινωνίας εξ’ αποστάσεως μεταξύ του ανθρώπινου πολιτισμού κι ενός άλλου << εξωγήινου >> πολιτισμού…
Πολλές διασταυρωμένες υπάρχουν από πολλούς ερευνητές συγγραφείς που έχουν γράψει σχετικά ( πάντα Έλληνες αλλά δεν δημοσιεύω τα ονόματα μην θεωρηθεί διαφήμιση ), όπως, από το ότι οι μυημένοι αποκρυφιστές που συνεργάζονται με την NASA, έχουν δημιουργήσει ένα μυστικό κώδικα επικοινωνίας με ανώτερες << πνευματικές οντότητες >> που δρούν σ’ άλλες διαστάσεις, μέχρι, την ενεργοποίηση και χρησιμοποίηση των μεγάλων δυνάμεων του δικτύου των << μαύρων τρυπών >>, που έχει σχέση με τις άλλες διαστάσεις και, βρίσκεται μετά τη σελήνη.
Ο λόγος της πραγματοποίησης αυτής της συναυλίας ήταν η αποστολή σήματος εικόνας και ήχου στον πλανήτη Άρη!!!!
Οι εικόνες που επιλέχθηκαν, δείχνουν εκτός φυσικά της Ακροπόλεως, προτομές του Δία, της Αθηνάς, του Περικλέους, καθώς και άλλων Αρχαίων Ελλήνων αλλά και Ολύμπιων θεών. Η σύνθεση ήταν στα Αρχαία Ελληνικά και οι στίχοι αναφέρουν επίκληση επιστροφής του Δία και κάποιων θεών, στα κρυφά και αφού ενημερώσουν πρώτα κάποιους…
Η Μυθωδία, μετά την παγκόσμια προβολή της προκάλεσε ποικίλα σχόλια και γέννησε πολλά ερωτήματα. Γιατί ένα τέτοιο μήνυμα έπρεπε να βγει στο διάστημα; Μήπως υπάρχει κάποιος να το ακούσει; Μάλλον η NASA γνωρίζει χρόνια τώρα τι << παίζει >> με τις εξωγήινες οντότητες, που όπως φαίνεται μετά από την αποστολή της Μυθωδίας, επισκέπτονταν από τα αρχαία χρόνια τη Γη αλλά και τη χώρα μας!
Δείτε  τη διάσημη συναυλία, στα παρακάτω βίντεο… τα οποία θα σας προβληματίσουν πολύ!!!!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LStRoqSt98k&feature=related[/youtube]
 [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Uc-wy_zEYsc&feature=relmfu[/youtube]
 [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vY3VrOdordw&feature=relmfu[/youtube]
Με αυτήν την ενέργεια η ΝASA πιστοποιεί ότι υπάρχει εξωγήινος πολιτισμός αλλά και πιστοποιεί ότι οι Ολύμπιοι θεοί δεν ήταν τίποτα άλλο από εξωγήινους που επισπευτήκανε κάποια στιγμή την γη!!!! Επίσης πιστοποιεί ότι όλοι οι Έλληνες είμαστε γόνοι αυτών των εξωγήινων οντοτήτων θεών είτε το θέλουμε είτε όχι!!!!
Το ερώτημα όμως παραμένει για ποιο λόγο ακριβώς έγινε αυτή η οπερέτα; Σε τι θα βοηθούσε την αποστολή στον Άρη; Μήπως εκεί στα σπλάχνα του Άρη υπογείως υπάρχουν κάποιοι εξωγήινοι << Έλληνες >> όπου μιλούν την αρχαία-καθαρεύουσα γλώσσα μας και προσπαθούν να έρθουν σε επαφή μαζί τους; Η τα διαστημόπλοια τα οποία τρυγηρνάνε στον γαλαξία μας είναι των Ολύμπιων θεών και κάνουν έκκληση να έρθουν; Η μήπως είναι μια << ειδική φωνητική επίκληση η οποία μέσω των ειδικών μηχανημάτων διαμορφώνεται έτσι ο ήχος ώστε να ανοίξουν οι τριγωνοδιαστατικές πύλες της Γης!;! >> Αν είναι έτσι για ποιο λόγο να γίνει αυτό!;!
Πάμε να τους δούμε παρακάτω στίχους της Μυθωδίας:
ONE,TWO,THREE
ONE,TWO,THREE
ONE,TWO,THREE
ONE,TWO,THREE
 
(ΑΝΤΡΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ) (ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ ΧΟΡΟΣ)
ΔΙ–Α Ε–ΛΑ
ΔΙ–Α Ε–ΛΑ
ΔΙ-Α Ε–ΛΑ
ΔΙ-Α Ε–ΛΑ
ΔΙ-Α Ε—ΛΑ
ΔΙ-Α Ε–ΛΑ
ΔΙ-Α Ε–ΛΑ
ΔΙ-Α Ε–ΛΑ
ΔΙ-Α Ε—ΛΑ
ΔΙ-Α Ε–ΛΑ
ΕΛΑ
 
ΔΙ-Α Ε-ΡΩ-ΤΑ ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ (ΕΛΑ)
– ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ
ΖΗ-ΤΩ ΣΥ Ε-ΛΑ ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ
– ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ
ΔΙ-Α ΣΥ ΘΕ ΜΟΥ ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ
ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ
ΕΣΩ ΜΕΝ ΣΥ ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ
ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕ ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ
 
ΕΝ ΖΗΝ ΘΕ-ΟΣ
ΕΝ ΖΗΝ ΘΕ-ΟΣ
 
ΖΗ-ΤΩ ΤΕ ΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΘΕΕ
ΖΗ-ΤΩ ΤΕ ΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΘΕΕ
ΜΟΝΗ ΤΕ ΤΟΥ ΔΙΑ ΜΕΝ
ΜΟΝΗ ΤΕ ΤΟΥ ΔΙΑ ΜΕΝ
ΠΑΙ ΖΕΥ ΠΑΙ ΔΕ ΠΑΙ ΔΗ
ΠΑΙ ΖΕΥ ΠΑΙ ΔΗ ΠΑΙ ΔΗ ΠΑΙ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟΝΤΩΣ ΔΙΗ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟΝΤΩΣ ΔΙΗ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟΝΤΩΣ ΔΙΗ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟΝΤΩΣ ΔΙΗ (ΓΥΝ.Χ) ΔΙ-
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟΝΤΩΣ ΔΙΗ (ΓΥΝ.Χ) Α ΤΕ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟΝΤΩΣ ΔΙΗ (ΓΥΝ.Χ) ΤΗΝ ΔΗ-
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟΝΤΩΣ ΔΙΗ (ΓΥΝ.Χ) ΜΗ-ΤΡΑ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟΝΤΩΣ ΔΙΗ (ΓΥΝ.Χ) Ε-ΛΑ
ΔΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΔΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΔΕΩΜΕΝ ΣΟΙ
ΔΕΟΜΕΝ ΔΕΟΜΕΝ ΔΕΟΜΕΝΟΙ (Χ4)
 
MOVEMENT 2
Ω Ω ΔΙΑ ΕΝ ΘΕΕ
Ω Ω ΔΙΑ ΕΝ ΖΕΥ ΕΙ
ΗΜΕΤΕΡΕ ΗΜΕΤΕΡΕ ΕΝ ΖΕΥ
Α-ΜΕ-ΜΠΤΕ
ΕΝ ΔΙΑ ΕΝ ΖΕΥ ΘΕΕ
ΕΝ ΔΙΑ ΕΝ ΕΥ ΖΗΝ ΑΠΕΡΑΝΤΕΕΕΕ
EΕΕΕΕΛ-ΛHN
ΕΚΑΜΝΕ ΣΕ
Ω ΔΙΑ ΕΝ ΕΚΑΜΝΕ ΣΕ
Ω ΔΙΑ ΕΝ ΖΕΥ ΕΙ
ΟΔΕΥΕΤΑΙ
ΕΝ EN
ΕΝ ΔΙΑ ΕΝ ΖΕΥ ΘΕΕ
ΕΝ ΔΙΑ ΕΝ ΔΕΩΜΕΝ ΣΟΙ
ENIOTE ΟΔΕΥΕΤΑΙ
ΗΡΘΕ ΕΔΩ ΚΙ ΕΙΔΕ ΤΟ ΦΩΣ
ΕΝ Ω ΔΙΑ EN ΘΕΕ
ΕΙ ΔΙΑ ΕΝ ΘΕΕ
Ω ΔΙΑ ΕΝ ΘΕΕ
ΕΙ ΔΙΑ ΕΝ
ΠΟΟΟΤΕ Ω
Ω ΔΙΑ ΕΝ ΕΚΑΜΝΕ ΕΚΑΜΝΕ
ΕΝ ΔΙΑ ΕΝ Σ’ΕΚΑΜΝΕ ΕΚΑΜΝΕ
ENIOTE ΟΔΕΥΕΤΑΙ
ΗΡΘΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΙΔΕ ΤΟ ΦΩΣ
ΕΝ ΔΙΑ ΕΝ ΘΕΕ
ΣΕ ΕΚΑΜΝΕ
ΣΕ ΕΚΑΜΝΕ ΕΙ ΔΙΑ ΕΝ
ΣΕ ΕΚΑΜΝΕ ΣΕ ΕΚΑΜΝΕ ΣΕ
Ω ΔΙΑ ΕΝ ΖΕΥ
ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ‘ΔΩ
 
ΕΙ ΔΙΑ ΕΝ
ΕΙ ΔΙΑ ΕΝ
ΠΑΤΕΡΑ ΘΕΕ
HΡΘΕ ΕΔΩΩΩ
ΠΟΟΟΤΕΕΕ ΘΑΑΑΑ ‘ΡΘΕΙΙΙΙ ΕΔΩ
 
ΠΟΤΕ ΘΑ ‘ΡΘΕΙ
ΠΟΤΕ ΘΑ ‘ΡΘΕΙ ΕΔΩ
ΕΙ ΔΙΑ ΕΝ ΖΕΥ ΠΛΗΝ
ΗΜΕΤΕΡΕ
ΕΝ ΖΕΥ
ΕΝ ΔΙΑ ΕΝ ΕΥ ΖΗΝ
ΑΠΕΡΑΝΤΕ
ΠΟ-ΤΕ
ΖΗΝ
 
MOVEMENT 3
ΠΑΤΕΡΑ ΖΗΝΑ, ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΣΩΜΑ
ΟΣΟΙ ΚΑΤΗΛΘΑΝ ΗΛΥΣΙΑ ΑΣ ΜΝΩΜΕΝ ΑΝΕΥ ΣΟΥ
KATEBHKAN ΜΕΝ ΑΓΩΝΙΣΘΗΚΑΝ ΚΟΣΜΟΝ ΤΙΣ ΘΥΜΑΤΑΙ
ΠΑΝΤΑ ΟΡΙΖΕ ΜΑΣ ΧΡΗ
ΟΥΧΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΙ ΔΑ-ΝΕΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΟΡΙΖΑΤΟ
ΑΠΟΛΛΩΝ ΜΗ ΠΑΤΕΡΑ
ΠΥΡΩΜΑ ΣΟΥ ΑΙΤΩ
ΤΙ ΕΙ ΖΟΥΝ ΣΤΗ ΓΑ
(ΧΟΡΟΣ)
ΕΙΣ ΣΕ ΑΓΓΕΛΕ
ΑΜΕΜΠΤΕ ΚΑΙ
ΑΧΡΑΝΤΕ ΘΕΕ
ΑΜΕΜΠΤΕ
ΕΡΧΟΜΕΝΕ ΘΕΙΕ
ΠΑΛΙΝ ΣΥ
ΕΡΧΟΜΕΝΕ ΘΕΕ
ΤΩΡΑ ΑΠΟΟΟΟΛΛΩΝ ΔΕΙ
ΠΥΡΩΜΑ ΔΕ ΘΕΕ ΖΗΤΩ
(ΧΟΡΟΣ)
ΚΑΤΗΛΘΑΝ ΚΑΙ ΕΙΠΑΝ ΜΕΝ ΕΕΕΕΕΕΕΥ ΣΕ ΟΝΟΜΑΤΑ
ΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΙ
ΟΥΧΙ ΜΗ ΔΕΙ ΠΟΤΕ
 
MOVEMENT 4
ΑΝΑ ΤΗΝ ΓΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΗΧΩ
ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΤΟΝ ΣΚΟΤΕΙΝΟ
Ω (ΖΕΙ) ΝΥΞ ΕΙ (ΠΑΝΤΑ ΖΕΙ)
ΟΤΙ ΕΙΔA
ΠΑΝΤΙ ΤΩ ΖΕΙ
ΤΗΝ ΕΙΔA
ΑΝΑΖΗΤΑ – ΑΝΑ ΤΗΝ ΓΑ
ΑΝΑΖΗΤΑ
ΑΑΑΑΘΑΑΑΝΑΤΟΝ ΖΩΗ (ΑΝΑΖΗΤΕΙ)
ΜΥΣΤΙΚΑ ΜΙΛΑ
ΚΟΙΤΑ ΝΑ, ΠΑΝΤΟΥ ΝΑ ΠΑΛΛΕΤΟ!
ΜΥΥΥΣΤΙΙTΙΙΙΙΙΚΑΑΑΑ ΑΘΑΝΑΤΟΟΟΟΟΝ ΖΩΗ!
(ΧΟΡΟΣ)
ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΡΕΙΕ
ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΡΕΙΕ
ΑΝΑΖΗΗΗΗΤΑ
ΑΝΑΖΗΗΤΑ
 
ΩΩΩΩ….
ΜΕΝ ΕΙΠΩ, ΟΥΤΩ ΔΕΙ ΠΟΤ’ ΕΡΘΩ ΕΔΩ Ω ΑΣΤΡΑΠΗ
ΑΝΑ ΤΗΝ ΓΑ, ΘΑ ‘ΡΘΕΙ
ΘΑ ΕΡΘΩ,
ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΕΙΠΩ
ΖΗΤΑ ΤΟ ΦΩΣ
ΕΙΣ ΤΩ ΔΙΙ ΣΟΦΑ
ΥΠΟΣΧΟΜΕΝΗ
ΟΤΙ ΘΑ – ΖΩ ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ ΑΝΑ ΤΗΝ ΓΑ
ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ – ΣΤΗ ΓΑ
ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΘΑ ‘ΝΑΙ
ΤΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕΙ ΟΤΙ ΗΜΙΝ
ΘΑ ‘ΡΘΕΙ
ΘΑ ‘ΡΘΕΙ
Ω ΝΑΙ ΘΑ ‘ΡΘΕΙ
Ω ΝΑΙ ΘΑ ‘ΡΘΕΙ – ΕΔΩ
ΑΝΑ ΤΗΝ, ΤΗΝ ΓΑ
ΘΑ ‘ΡΘΕΙ
MOVEMENT 5
 
 ΑΡΗ ΩΣ ΦΩΤΕΙ ΘΑ..
ΠΡΟΣΜΟΝΕΙ ΝΑ…
(ΧΟΡΟΣ)
ΔΙΑ ΘΕΕ ΕΛΑ ΕΔΩ
ΕΦΙΧΘΕΙ Η ΗΩ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑ
ΑΡΗ ΩΣ ΦΩ-(ΧΟΡΟΣ:ΗΡΘΕ)-ΤΕΙ ΕΔΩ
(ΧΟΡΟΣ)
ΕΛΛΑΔΑ ΜΗΝ
ΑΡΗ ΩΣ ΑΕΙ ΠΝΟΥ
ΚΑΤΕΒΑ
(ΧΟΡΟΣ)
ΜΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ΘΕΑΜΕΝΕ
Η ΜΗΤΕΡΑ
(ΧΟΡΟΣ)
ΟΥ ΣΥ ΘΑ ΜΕΝΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕ ΕΔΩ
(ΧΟΡΟΣ:ΜΗ ΣΥ ΝΑ ΕΣΣΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ) ΜΗ ΔΕΙ ΝΥΧΤΑ ΟΥΤΕ ΕΔΩ
(ΧΟΡΟΣ)
ΜΕΝ ΕΙΣΑΙ ΤΩΡΑ ΕΔΩ
ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΟΥ ΣΥ ΜΕΝ ΕΔΩ
ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΓΩ ΕΦΙΧΘΕΙ ΕΔΩ!
(
ΧΟΡΟΣ)
ΜΕΝ ΔΕ ΕΥ ΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
ΜΕΝ ΣΕ ΕΥ ΔΕ ΤΟ ΛΟΓΟ
ΤΩΡΑ ΕΥ ΖΗΤΑΩ
ΠΑΤΡΙΔΑ
(ΧΟΡΟΣ)
ΘΕΑΜΕΝ ΣΥΝΕΧΩΣ
ΕΛΑ ΔΙΑ – ΤΩΡΑ
ΤΩΡΑ ΔΙΑ
ΕΛΑ ΔΙΑ – ΕΔΩ
ΕΛΑ ΔΙΑ – ΕΔΩ
ΤΩΡΑ ΔΙΑ – ΕΔΩ
ΕΛΑ ΔΙΑ – ΕΔΩ
ΤΩΡΑ ΔΙΑ – ΕΔΩ
ΕΛΑ ΔΙΑ – ΕΔΩ
ΤΩΡΑ ΔΙΑ – ΕΔΩ
ΤΩΡΑ
ΔΙΑ – ΑΕΙ
ΕΛΑ
ΔΙΑ – ΑΕΙ
ΕΛΑ
ΔΙΑ – ΑΕΙ
ΕΛΑ
ΔΙΑ – ΑΕΙ
ΕΛΑ
ΔΙΑ – ΑΕΙ
ΕΛΑ…
 
MOVEMENT 6
ΩΩΩΩ
ΔΕΙΜΟ ΕΕΕΛΘΕΕΕ
ΔΕΙΜΟ
ΔΕΙΜΟ
ΚΑΤΕΒΑ ΑΡΜΑ
Ω ΔΕΙΜΟ ΕΕΕΛΘΕΕΕ ΕΔΩ
ΕΕΕΛΑ
ΔΕΙΜΟ ΑΡΜ’ ΠΑΝΤΟΤΙΝΟ
ΕΛΑ ΕΔΩ
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ
Ω ΔΕΙΜΟ ΕΛΑ ΕΔΩ ΤΑΧΥ
(ΧΟΡΟΣ)
ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΕΣΥ ΠΑΝΘ’ ΟΡΑ
ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΩΡΑ
ΕΛΑ ΕΔΩ
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΕΛΑ
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΠΑΝTΕΙ ΘΑ ΖΕΙ
ΠΑΝΤΕΙ ΘΑΡΡΩ
ΒΑΛΕ ΠΛΩΡΗ ΤΗ ΓΑ
(ΧΟΡΟΣ)
ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΕΣΥ ΠΑΝΘ’ ΟΡΑ
ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΩΡΑ
ΔΕΙΜΟ ΑΕΙ ΝΑ ‘ΡΘΕΙ
MOVEMENT 7
ΓΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡ
ΑΡΜΑ Ω NYXT’ ΑΡΡΗΤΑ
ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΛΘΟΥΝ
ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΓΑ
ΟΤΙ ΓΑΡ
ΟΥ ΤΗ ΟΥ
ΜΗ ΔΕΙ
ΜΗ THΝ NA ΔΕΙ
ΜΗ TΗΝ NA ‘ΡΘΕΙ
ΜΗ THΝ NA ΔΕΙ
ΜΗ THΝ NA ‘ΡΘΕΙ
(ΧΟΡΟΣ)
ΕΣΥ ΔΕ ΑΜΥΝΕΤ’ ΑΠΟ ΜΑΚΡΩΝ ΚΑΙ ΕΣΘΩ
ΣΥΝΟΔΟΙ ΕΙΤΕ ΤΗΝ ΗΩ ΔΩΣΕ
ΕΙΘΕ
ΕΙΘΕ
ΕΣΕ Ω ΑΝΙΚΗΤΕ ΑΝΔΡΑ
ΑΜΥΝΕΤΑΙ (Σ) (Σ)
ΕΙ ΤΥΓΧΑΜΕΝ ΣΥ ΜΕΝ
ΑΜΥΝ (Σ) ΩΜΕΝ (Σ)
ΑΜΥΝΩΜΕΝ
ΑΜΥΝΩΜΕΝ
(Σ)ΕΛΛΗΝΟΣ
ΣΕΛΗΝ’ ΟΥ
Α (Σ)
Α (Σ)
ΑΑΑΑΑ (Σ)
ΩΔΗ
ΤΩ ΔΙΑ
Ω ΔΙΑ
ΩΔΗ (Σ)(Σ)
Ω ΔΙΑ
ΩΔΗ (Σ)(Σ)
ΤΩ ΔΙΑ
ΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑ
ΜΗ ΤΙΣ ΕΙ
ΜΗ ΤΗΝ
ΕΦΟΒΗΘΕΙ….
…ΕΙ ΤΗ ΔΕΙ!
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΤΑ (Σ) ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΕΧΝΗΤΟΙ ΗΧΟΙ!
MOVEMENT 8
(ΧΟΡΟΣ)
ΗΛΘΕ Ω ΔΙΑ – ΟΔΥΣΣΕΑ
ΗΛΘΕ Ω ΔΙΑ
(ΧΟΡΟΣ)
ΗΛΘΕ Ω ΟΔΥΣΣΕΑ
ΗΛΘΕ Ω ΔΙΑ
MOVEMENT 9
 
 ΤΗ ΘΝΗΤΗ
ΤΗ ΘΝΗΤΗ
ΤΗ ΘΝΗΤΗ
ΤΗ ΘΝΗΤΗ
ΩΣ ΖΗΤΕΙ
Η ΜΗΤΕΡΑ
ΤΗ ΘΝΗΤΗ ΜΗ ΣΥΜΒΕΙ
Ω ΑΡΗ Η ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ
ΜΑΡΤΥΡΑ ΗΣΥΧΑ
ΜΕΘΥΣΜΕΝΑ
ΜΗ ΣΥΜΒΕΙ
Η ΜΗΝΗ
ΟΤΙ Η
ΖΗΤΩΜΕΝΗ ΖΕΙ
ΜΑΚΡΙΝΑ ΗΣΥΧΑ
ΠΕΜΠΤΕΙ ΖΕΙ
ΑΚOIMHTH
ΜΑΣ ΜΙΛΕΙ
Η ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ
(ΧΟΡΟΣ)
ΕΝΑ ‘XEI ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΙ ΟΔΕΥΕΤΑΙ ΣΤΗ ΓΗ -ΕΛΘΕ ΕΔΩ ΜΕΝ-
ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΖΗΤΑΕΙ ΝΑ ΕΙΠΩ OTI ΗΛΘΕ
ΜΑΡΤΥΡΑ
ΜΑΣ ΜΙΛΑ
ΜΕΘΥΣΜΕΝΑ
ΜΗ ΤΙΣ ΜΗ
ΜΗ ΔΕΙ
ΟΤΙ ΖΕΙ Η ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ
ΤΗ ΘΝΗΤΗ
ΩΣ ΖΗΤΕΙ
ΜΗ ΘΝΗΘΕΙ
ΜΑΣ ΜΙΛΕΙ
ΘΕ ΗΜΕΙΣ ΠΕΙ
ΠΡΟΣΜΕΝΕΙ
ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ
ΜΗ ΘΝΗΘΕΙ
ΟΦΕΛΕΙ
ΤΗ ΜΗΝΗ
ΜΗ ΣΥΜΒΕΙ
Η MHNH
ΗΛΘΑΤΕ ΕΝΘΕ
ΕΣΥ ΗΜΕΤΕΡΑ
ΗΛΘΑΤΕ ΕΝΘΕ
ΕΣΥ ΗΜΕΤΕΡΑ
MOVEMENT 10
 
 (ΑΝΤΡΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ)                       (ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ ΧΟΡΟΣ)
ΔΙ-Α Ε–ΛΑ
ΔΙ-Α Ε–ΛΑ
ΔΙ-Α Ε—ΛΑ
ΔΙ-Α Ε–ΛΑ
 
ΕΛΑ
 
ΖΗ-ΤΩ ΤΕ ΤΗΝ ΜΗΤEΡΑ ΘΕΕ ΤΗΝ ΠΗΝΕΛΟΠΗ
ΖΗ-ΤΩ ΤΕ ΤΗΝ ΜΗΤEΡΑ ΘΕΕ
ΜΟΝΗ ΕK ΤΟΥ ΔΙΑ ΜΕΝ ΕK ΤΟΥ ΔΙΑ ΜΕΝ
ΜΟΝΗ ΕK ΤΟΥ ΔΙΑ ΜΕΝ
ΠΑΙ ΖΕΥ ΠΑΙ ΔEI
ΠΑΙ ΖΕΥ ΠΑΙ ΔΕI ΠΑΙ ΔΕ ΠΑΙ
 
ZEI
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ ZEI
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ ΔΕΙ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ MH
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ ΔΙ-
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ Α ΤΕ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ ΤΗΝ MΗ-
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ ΝΗ Α-
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ ΕΙ-ΕΛΑ
 
ΖΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΖΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΖΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΖΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
ΖΕΙ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΔΕΩΜΕΝ ΣΟΙ
ΔΕΟΜΕΝ ΔΕΟΜΕΝ ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΣΟΙ (Χ4)
Την νύχτα που έγινε η Μυθωδία ο πλανήτης Άρης είχε ευθυγραμμιστεί με τους Στύλους του Ολυμπίου Διός και αυτό είναι δεδομένο. Γι’ αυτό εξάλλου η NASA πλήρωσε για να γίνει η συναυλία στο συγκεκριμένο μέρος και όχι κάπου αλλού. Αν διαβάσετε τους στίχους θα καταλήξετε λογικά στο συμπέρασμα ότι μοιάζει με κάποιου είδους επίκληση… Μία επίκληση στο Δία και τους υπόλοιπους Ολύμπιους  για να έρθουν πίσω και να μας βοηθήσουν όπως έκαναν πριν χιλιάδες χρόνια. Κάποιοι θα πουν ότι όλα αυτά είναι τρέλες και τίποτε άλλο… …αλλά η NASA ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΞΟΔΕΨΕ 9.000.000 ευρώ και αυτό δεν ήταν για να φτιάξουμε μια ωραία οπερέτα!!!!
Μέχρι την επόμενη φορά να είστε όλοι πάντα καλά και να θυμάστε.
Αν δεν πιστεύετε σε κάτι δεν πάει να πει αυτό το κάτι ότι δεν υπάρχει!!!!
INVISIBLE LYCANS TEAM!!!

6 σκέψεις στο “ΜΥΘΩΔΙΑ!!! ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ!!!

  1. Πιστεύω είναι εμφανές πως ακόμη και αν έρθουν και είναι αυτοί που ελπίζουμε εάν εμείς δεν θέλουμε να σωθούμε και κοιμόμαστε τον ύπνο του δικαίου αποβλακωμένοι από μόνοι μας τότε όχι απλά δεν θα τους πάρουμε είδηση αλλά θα πρέπει να μας αρχίσουν στις σφαλιάρες!!!
    Επίσης σημαντικό το να αναγνωρίσουμε ποιοι όντως είναι, γιατί σίγουρα θα μας πλασάρουν πολλά παραμύθια οι εδώ “δικοί μας”!..

  2. Aggelow_21!!!!

    ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ!!!!!

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ…….ΜΑ ΤΙ ΝΙΝΕΤΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΧΘΡΙΚΗ; ΘΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΙΖΕΡΙΑ!!!!

    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ.

    ΑΝ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΕ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!!

    1. χαχα αν ειναι αληθεια τοτε να βαλουμε εκρηκτικα πανω μας και θα γινουμε μαρτυρες σαν τους ταλιμπαν….δυστυχως ειναι η μονη λυση φιλε να ερθει κατι εξωγηινο διοτι εχουν αποθρασυνθει τελειως οι κυβερνητες σε ολο τον κοσμο και εμεις κοιμομαστε….

Αφήστε μια απάντηση