Ο ΤΖΑΚ Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΓΙΓΑΝΤΩΝ!!!! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Η ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ!;!
” Jack the Giant Killer ” ( Tζάκ ο Δολοφόνος Γιγάντων )είναι ένα Βρετανικό παραμύθι για ένα θαρραλέο παλικάρι όπου σκοτώνει μια φυλή γιγάντων κατά τη διάρκεια του Βασιλιά Αρθούρου. Η ιστορία χαρακτηρίζεται από τη βία, την αγωνία, και τις λεπτομέρειες από το αιματοκύλισμα. Οι γίγαντες είναι εμφανή στην Βρετανική λαογραφία αλλά και της Ουαλίας. Θα πρέπει κάποιος όταν ψάχνει για αυτήν την ιστορία ότι υπάρχουν πολλοί παραλληλισμοί με στοιχεία και περιστατικά από την μυθολογία των Νορβηγών όπου έχουν εντοπιστεί στην ιστορία, αλλά και τα λεγόμενα της τελευταίας περιπέτειας του Τζάκ με το γίγαντα Galigantus ( Γκαλιγκάντους ) περιέχει παραλληλισμούς με τη γαλλική εκδοχή όπως στην Βρετανή αλλά και παραμύθια όπως Bluebeard. Η ζώνη του Τζάκ είναι παρόμοια με τη ζώνη στο ” The Valiant Litel Tailor “, και το μαγικό σπαθί, τα παπούτσια του, το καπάκι, και ο μανδύας είναι παρόμοιες με εκείνες που ανήκουν στον Tom Thumb ή όλων εκείνων που βρίσκονται στην ουαλική και Σκανδιναβική μυθολογία!!!!
Όπου αυτό σημαίνει ότι από κάπου τις είχαν ακούσει όλες αυτές τις ιστορίες. Το πιο αξιοθαύμαστο όμως είναι ότι αν κάποιος διαβάσει την πρώτη έκδοση του βιβλίου στα Αγγλικά δεν διηγιέται σαν παραμύθι ούτε σαν μύθος αλλά ούτε καν σαν θρύλος, αλλά σαν πραγματική ιστορία όπου εκτός από τις απίστευτες πληροφορίες τοπωνυμίων, δίνει πολλά ονόματα τα οποία ήταν υπαρκτά σε όλα τα μέρη που αναφέρει!!!!
Αυτή η ιστορία του Τζάκ αναφέρεται στην Αγγλική λογοτεχνία πριν από το δέκατο όγδοο αιώνα, και η ιστορία αυτή πρώτη φορά εκτυπώθηκε το 1711 . Είναι πιθανό κάποιος εκδότης να άκουσε την ιστορία και να αποφάσισε να το εκδώσει το 1711. Ένας μελετητής της υπόθεσης αυτής υποθέτει ότι το κοινό είχε κουραστεί από τον Βασιλιά King Arthur – έτσι ο Τζάκ δημιουργήθηκε για να καλύψει ( !!:!! ) τους Henry Fielding , John Newbery , ο Δρ Johnson , Boswell , και William Cowper όπου ήταν εξοικειωμένοι με την ιστορία.
Από την πρώτη έκδοση του βιβλίου.
Αυτή η περίληψη όπου θα διαβάσετε ποιο κάτω βασίζεται σε ένα κείμενο που δημοσιεύθηκε περίπου το 1760 από τον John Cotton ( Τζόν Κότον ) και Joshua Eddowes ( Τζόσουα Έντουγουις ), το οποίο με τη σειρά του βασίστηκε σε ένα βιβλίο όπου εκδόθηκε το 1711, και επανεκδόθηκε από τον Iona ( Ίωνα ) και Peter Opie ( Πίτερ Όπι )το 1974 με τιτλο κλασικά παραμύθια. Η συγκεκριμένη ιστορία όπου για πολλούς πρόκειται για αληθινά γεγονότα ήταν η αφορμή λένε κάποιοι για το κλασικό παραμύθι << Ο Τζάκ και η μαγική φασολιά >> αλλά δεν είναι τίποτα άλλο από μια παραλλαγή της ιστορίας όπου αναλύουμε τώρα!!!!
Η ιστορία λοιπόν ξεκινά κατά τη διάρκεια της βασιλείας του βασιλιά Αρθούρου και μιλάει για ένα νεαρό από την Κορνουάλλη γιος αγρότη που ονομάζεται Τζάκ. Ο Τζάκ εκτός από δυνατός είναι και έξυπνος και συγχέει εύκολα όλα τα γεγονότα με το διεισδυτικό πνεύμα του που τον κατέχει. Ο Τζάκ στην πορεία συναντά ένα γίγαντα που ονομάζεται Cormoran ( Cornish : «Ο γίγαντας της Θάλασσας») που καταβροχθίζει κοπάδια βοδιών, με εξυπνάδα και πονηριά στέλνει το γίγαντα στο θάνατό του σε ένα λάκκο παγίδα .
Ο Τζάκ ονομάστηκε από τον κόσμο << Τζάκ ο γίγαντας-δολοφόνος >> για αυτό το κατόρθωμα και λαμβάνει όχι μόνο τον πλούτο του γίγαντα, αλλά και ένα ξίφος αλλά και μια ζώνη…… Ένας άλλος γίγαντας ο Blunderbore , ορκίζεται να πάρει εκδίκηση για το θάνατο Cormoran και καταφέρουν να κάνουν τον Τζάκ να πάει να τους βρει μακριά σε ένα μαγεμένο κάστρο. Ο Τζάκ καταφέρνει να σκοτώσει τον Blunderbore Rebecks ( Μπλάντερμπον Ρέμπεκς ) και τον αδελφό του με απαγχονισμό αλλά και σφάζοντας τους συνάμα. Από εκεί η ιστορία λέει ότι ελευθερώνει τρεις κυρίες όπου ήταν αιχμάλωτες στο κάστρο του γίγαντα.
Σε ένα ταξίδι στην Ουαλία, ο Τζάκ συναντά έναν τρικέφαλο γίγαντα όπου και αυτόν τον εξολοθρεύει διότι απειλούσε έναν άλλον γίγαντα όπου και έμενε σε ένα κάστρο, στην μάχη αυτήν συνάντησε και τον γιο του βασιλιά Αρθούρου όπου μαζί έσωσαν μια Δεσποινίς από έναν άλλο γίγαντα. Στο δρόμο, όπου είχε σταλθεί από τον Lucifer. Ο Τζάκ κατάφερε και αποκεφάλισε τον γίγαντα, και η δεσποινίς παντρεύτηκε τον πρίγκιπα. Έτσι ο Τζάκ ανταμείβεται με την ένταξη του στο Στρογγυλό Τραπέζι .
Το Όρος – Νήσος ονόματι Σέιντ Μισέλ όπου μονομάχησε ο Αρθούρος με τον γίγαντα Άνον!!!
Με λίγα λόγια η ιστορία λέει ότι μόνο με τα μαγικά παπούτσια, το σπαθί του, έναν μανδύα αορατότητας ( όταν τον φορούσε γινόταν αόρατος ), απάλλαξε από το βασίλειο τους ενοχλητικούς γίγαντες. Ο Joseph Jacobs έκδοση, εξιστορεί ο ότι ο γίγαντας κρατά σε αιχμαλωσία πολλούς ιππότες και γυναίκες και μια κόρη ενός Δούκα, ο οποίος έχει μετατραπεί σε ένα λευκό ελάφι μέσα από τη δύναμη ενός μάγου. Ο Τζάκ αποκεφαλίζει τον γίγαντα, ο μάγος φεύγει, η κόρη του Δούκα αποκαθίσταται, και απελευθερώνει τους αιχμαλώτους. Στην αυλή του βασιλιά Αρθούρου, Τζάκ παντρεύεται την κόρη του Δούκα και οι δύο πάνε σε ένα κτήμα όπου ζουν ευτυχισμένοι μετά από ποτέ.
Από όποια πλευρά και να το κοιτάξουμε έχουμε να κάνουμε με αρχαία Ελληνικά δεδομένα. Ο μανδύας αορατότητας, η μαγική ζώνη, τα μαγικά παπούτσια αλλά και οι γίγαντες ( Τιτάνες ) έτσι μου είχε πει ενας φίλος ερευνητής όπου ήταν Βρετανός!!!! Πίστευε ότι οι θρύλοι αυτοί ήρθαν στην Αγγλία με τον Περσέα όταν έφτασε στην Αγγλία και ότι με τον καιρό παραλλάχτηκαν από στόμα σε στόμα!!!! Μπορεί να έχει δίκιο δεν αμφιβάλω αλλά άμα ήταν από στόμα σε στόμα πιστεύω δεν θα είχε αλωθεί τόσο πολύ η ιστορία!!!! Και ειδικά τα ονόματα!!!! Οι ποιο πολλοί μαζί και εγώ πιστεύουμε ότι είναι μια ιστορία η οποία και εξελίχθηκε στην Μέση Γη, για να αποδειχτεί όμως αυτό είναι πολύ δύσκολο!!!! Αν όμως ασχοληθεί κάποιος σοβαρά με το όλο ζήτημα θα βρει πολλά, κάποιες λίγες πληροφορίες θα βρει εδώ για τους Βρετανούς γίγαντες αλλά και στην Σκανδιναβική μυθολογία .
Για να μπορέσει κάποιος ερευνητής να μαζέψει κάποια στοιχεία κοιτάει όλες τις αναφορές από όπου και αν είναι και στην συγκεκριμένη περίπτωση η Σκανδιναβική μυθολογία και η Αγγλική έχουν πολλά μα πολλά κοινά.
“Η ιστορία του Τζάκ (η πρώτη γνωστή έκδοση) δημοσιεύθηκε σε δύο μέρη από τον J. White ( Τζ, Γουάιτ ) από το Newcastle στο 1711 , οι αδελφοί Όπις δείχνουν να έχουν βάλει το χέρι τους, αλλά δεν περιλαμβάνονται στους καταλόγους ή τους καταλόγους της περιόδου εκείνης, αλλά ούτε και ο Τζάκ ήταν ένας από τους λαϊκούς ήρωες στο ρεπερτόριο του Robert Powel ( Ρόμπερτ Πάουελ ), ο οποίος και πρώτο έφερε το θέατρο σκιών στην Αγγλία στο Covent Garden . Η ιστορία του Τζάκ ως δολοφόνος γιγάντων, ωστόσο γίνεται στην κωμωδία στις 22 Ιανουαρίου 1708. Ήταν η πρώτη φορά που ανέβηκε ως θίασος έστω σαν κωμωδία.
Ένα βιβλίο με τον τιίτλο A Little Pretty Pocket–Book ( Ένα Μικρό Όμορφο Βιβλιαράκι Τσέπης του 1744) δίνει στον αναγνώστη δύο επιστολές από την ιστορία του Τζάκ.
Τον δέκατο όγδοο, ο Τζάκ έγινε μια γνώριμη φιγούρα στο Αγγλικό κοινό. Οι ερευνητές της εποχής εκείνης είπαν ότι η όλη ιστορία είναι μια φάρσα όπου πραγματοποιήθηκε στο Haymarket ( Χέιμαρκετ )το 1730!!!! Υπεύθυνος για αυτό ήταν ο John Newbery ( Τζόν Νιούμπερι ) όπου και τύπωσε την ιστορία του Τζάκ στο βιβλίο A Little Pretty Pocket-Book το 1744, και ότι πρόκειται για μια πολιτική σάτιρα!!;!! Άλλη μια έρευνα έφτασε στο σημείο να εκδοθεί το βιβλίο<< Τζάκ ο Δαμαστής Γιγάντων >>, όπου και τυπώθηκε περίπου το 1745 . Στην Εισαγωγή του βιβλίου<< Τζάκ ο Δολοφόνος Γιγάντων >>, ο Thomas Green ( Τόμας Γκρίν ) γράφει ότι ο Τζάκ δεν έχει καμία θέση στη λαογραφία της Κορνουάλλης, αλλά δημιουργήθηκε στις αρχές του δέκατου όγδοου αιώνα απλά ως μια διασκευή για τη διαμόρφωση μιας σειράς ιστοριών από περιπέτειες με γίγαντες. Οι ιστορίες του βασιλιά Αρθούρου προηγούνται, σημειώνει ο ίδιος, αλλά επισημαίνει ότι το Le Morte d’Arthur ( Λε Μορτ ντ Άρθουρ ) είχε εξαντληθεί από το 1634 και καταλήγει στο συμπέρασμα από το γεγονός ότι το κοινό είχε κουραστεί να διαβάζει για τον βασιλιά Αρθούρο. Έτσι προϋποθέτει, ότι ο Τζάκ δημιουργήθηκε ως μια ιστορία για να περάσει την ώρα του το κοινό. Βέβαια αυτό δεν είναι δυνατόν διότι ο βασιλιάς Αρθούρος αλλά και ο Τζάκ ο δολοφόνος γιγάντων δεν πρόκειται για μυθιστορήματα όπως πολλοί θέλουν να πιστεύουν αλλά για ιστορίες θρύλοι όπου εξιστορούσαν εκατοντάδες χρόνια πριν την έκδοση των μυθιστορημάτων!!!! Εφόσον λοιπόν δεν ήταν μυθιστορήματα κάπου ενδιάμεσα πρέπει να υπάρχει μια αλήθεια είτε το θέλουν οι κριτικοί έργων είτε όχι!!!!
Ο Bottigheimer σημειώνει ότι στα νότια Appalachians ( Αππαλάχιανς ) της Αμερικής ο Τζάκ έγινε ο γενικός ήρωας των παραμυθιών, συνήθως προσαρμοσμένος από τους Brothers Grimm ( Μπράδερς Γκριμ ). Επισημαίνει, ωστόσο, ότι “Jack the Giant Killer” καθίσταται άμεσα από τα chapbooks ( Τσάπμπουκς-βιβλιαράκια τσέπης της εποχής από πολύ φτηνό φύλο και ολιγοσέλιδο εκτός από την Αγγλική έκδοση αλλά και την Γαλλική!!!!
Ο John Matthews ( Τζόν Μάθιους ) είχε γράψει στο περιοδικό Taliessin ( Ταλιησσίν ), << Σαμανισμός και η Βαρδικά Μυστήρια της Μεγάλης Βρετανίας και της Ιρλανδίας >> το 1992:
Ότι οι γίγαντες είναι πολύ κοινοί σε όλη την Βρετανική λαογραφία, και συχνά αποτελούν ως << πρωτότυπο >> για τους κατοίκους, τους προγόνους, ή τους θεούς του νησιού πριν από την έλευση του << πολιτισμένου ανθρώπου >>, το γιγαντιαίο ανάστημα τους αντανακλά σε όλο το << otherwordly >> ( άδεργουρντλι ) της φύσης ( εδώ υπάρχουν τα στοιχεία που δείχνει να έρχεται η ιστορία από την Μέση Γη )!!!! Οι γίγαντες κατέχουν εξέχουσα θέση στην Κορνουάλλη και την λαογραφία της Ουαλίας, και από κοινού με πολλά ανιμιστικά συστήματα πεποιθήσεων, που αντιπροσωπεύουν τη δύναμη της φύσης. Η Ουαλική λέξη είναι Caur ( Κάουρ) στον ενικό ( μεταλλάσσεται σε Gawr- Γκάγρ ), Cewri ( Κίγρι ) στον πληθυντικό, όπου συναντάμε συχνά την λέξη Gor ( Γκόρ ) ή κάτι παρόμοιο. Συχνά είναι υπεύθυνο για τη δημιουργία του φυσικού τοπίου, και συχνά απολιθωμένο, ένα ιδιαίτερα συχνό θέμα στον Κέλτικο μύθο και τη λαογραφία. Μια σκοτεινή Πτυχή της Βρετάνης λέγεται ότι πήρε το όνομά του Gourmaëlon με απόφαση και τον αριθμό 908-913 και μπορεί να είναι μια εναλλακτική λύση πηγής του ονόματος του Γίγαντα Cormoran,( Κόρμοραν ) ή Gourmaillon ( Γκουρμέλλιον ), από το μεταφρασμένο βιβλίο από, τον Joseph Loth ( Τζόζεφ Λόθ )!!!!
Ο ιδρυτικός μύθος της Κορνουάλλης προέρχεται από την πρώιμη Brythonic ( Μπριθόνικ ) εποχή από τον χρονογράφο μοναχό Nennius ( Νέννιους ) στο Historia Brittonum ( Ιστορία Μπριττόνουμ), ο οποίος είχε γράψει πολλά γεγονότα της εποχής του μα και πολλά άλλα γεγονότα τα οποία και αντέγραψε από διάφορα χειρόγραφα από άλλους ποιο παλαιούς μοναχούς χρονογράφους. Όπως ο Νέννιους έτσι και ο Carol Rose ( Κάρολ Ρόουζ ) αναφέρονται σε γίγαντες, τέρατα, δράκους αλλά, και ότι η ιστορία του Τζάκ του δολοφόνου γιγάντων μπορεί να είναι μια εξέλιξη του Corineus ( Κορίνεους ) και Gogmagog ( Γκόγκμαγκογκ ) και ότι πρόκειται για γεγονότα τα οποία είχαν συμβεί στην Μέση γη με εξέλιξη και στην επιφάνεια!!!! Τα μοτίβα αυτά επαναλαμβάνονται και στο κυνήγι του Twrch Trwyth ( Τγόρτς Τροουγίθ )!!!!
Το 1136, ο Geoffrey of Monmouth ( Τζέφρι οφ Μόνμαουθ ) αναφερθεί στο πρώτο βιβλίο του με τιτλο Η Ιστορία των Βασιλέων της Βρετανίας, ότι οι αυτόχθονες γίγαντες της Κορνουάλλης σφαγιάστηκαν από τον Βρούτο, ο επώνυμος ιδρυτής της Μεγάλης Βρετανίας, αλλά και τον Corineus ( Κορίνεους ) τον γιος του επώνυμος ιδρυτής της Κορνουάλλης αλλά και τα αδέλφια του που είχαν εγκατασταθεί στη Βρετανία μετά τον Τρωικό Πόλεμο !!!! Μετά την ήττα των γιγάντων, ο ηγέτη τους Gogmagog πάλεψε με τον πολεμιστή Corineus, και σκοτώθηκε όταν Corineus τον έριξε από ένα γκρεμό στη θάλασσα:
<< Ήταν μια εκτροπή για αυτόν (Corineus) για να αντιμετωπίσει τους εν λόγω γίγαντες, η οποίοι ήταν σε μεγαλύτερους αριθμούς από ό, τι υπήρχε σε όλες τις άλλες επαρχίες που έπεσε στο μερίδιο από τους συντρόφους του. Από τους υπόλοιπους ήταν ένα τέρας απεχθές, που ονομάζονταν Goëmagot ( Γκοεμάγκο ) η (Gogmagog), όπου ήταν στο ανάστημα δώδεκα πήχες, καθώς και την εν λόγω τεράστια δύναμη που με μια κίνηση ξερίζωσε μια βελανίδια αιωνόβια μια σαν να ήταν ραβδί φουντουκιάς. Σε μια συγκεκριμένη ημέρα, όταν ο Βρούτος (ιδρυτής της Βρετανίας και ο Corineus ) έκαναν μια επίσημη γιορτή των θεών, στο λιμάνι, όπου γινόταν για πρώτη φορά στο λιμάνι, αυτός ο γίγαντας με είκοσι αλλά και περισσότερους από τους συντρόφους του εμφανίστηκε στους Βρετανούς, μεταξύ των οποίων έγινε μια φοβερή σφαγή. Ύστερα από μια άγρια μάχη οι γίγαντες χάσανε έτσι Βρούτος είχε δώσει εντολές στον αρχηγό των γιγάντων να τον κρατήσουν ζωντανό, από την επιθυμία να δει μια μάχη μεταξύ του ιδίου και του Corineus. Ο Corineus, περιχαρής σε αυτό, ο ίδιος , ρίχνει κατά μέρος τα όπλα του, και τον προκάλεσε να παλέψει μαζί του. Στην αρχή της συνάντησης, ο Corineus , στέκεται, μπροστά στον γίγαντα ατάραχος, ώσπου γράπωσε έντονα ο ένας τον άλλο στα χέρια τους, μετά από λίγο ο Goëmagot έπιασε τον Corineus με όλη του τη δύναμη, σπάζοντας του τρία πλευρά, δύο δεξιά πλευρά και ένα αριστερό του. Ο Corineus, ιδιαίτερα εξοργισμένος, έβαλε ολόκληρη τη δύναμή του, ξέφυγε από τα χέρια του γίγαντα και με μια κίνηση τον έβαλε στους ώμους του, έτρεξε μαζί του, όσο πιο γρήγορα μπορούσε και όσο το βάρος του γίγαντα θα του επέτρεπε, έφτασε έγκαιρα σε έναν ψηλό βράχο όπου πριν ο γίγαντας προλάβει να κάνει το παραμικρό τον πέταξε στην άγρια θάλασσα!!!! Ο τόπος όπου έπεσε, πήρε το όνομά του από την πτώση του γίγαντα, που ονομάστηκε Lam Goëmagot ( Λάμ Γκοεμαγκότ ), και σήμερα ονομάζεται, Leap Goëmagot ( Λίαπ Γοεμαγκότ )!!!! >>
Ιστορίες με τέρατα και ήρωες είναι άφθονα σε όλο τον κόσμο, καθιστώντας την πηγή του Τζάκ ο δολοφόνος γιγάντων να είναι δύσκολο να γίνει αντιληπτή, ωστόσο η ένδειξη, της σχέσης του Τζάκ από την Κορνουάλλη δείχνει μα είναι μια Brythonic ( Κέλτικης ) προέλευσης. Η πρόωρη ιστορία της Ουαλίας το Πώς ο Culhwch κέρδισε τον Olwen χρονολογείται το 1100 μ.Χ. στην εποχή του Αρθούρου. Ο νεαρός ήρωας Culhwch ap Cilydd ( Κάλχουοκχ απ Σίλιντ ) υπερασπίζεται ως ξάδελφος του Αρθούρου κατά τον Celliwig ( Σέλιγουγκ ) στην Κορνουάλλη, όπου απαιτεί Olwen ( Όλγουεν ) την όμορφη κόρη του γίγαντα Ysbaddaden Ben Cawr ( Γιςμπάνταντεν Μπεν Κάγρ όπου ήταν Αρχηγός των γιγάντων ). Ο γίγαντας θέτει μια σειρά από καθήκοντα που ήταν αδύνατον οι πρωταθλητές του Αρθούρου Bedwyr ( Μπέντγιρ 0 και Cai ( Κάι ). Λαογράφοι όπως Iona ( Λόνα ) και Peter Opie ( Πίτερ Όπι ) έχουν παρατηρήσει ότι στα Κλασσικά Παραμύθια του (1974) ο τόνος της ιστορίας του Τζάκ με μερικές από τις λεπτομέρειες περισσότερων από ένα από τα κόλπα του με την οποία outwits τους γίγαντες, έχουν ομοιότητες με τη Νορβηγική μυθολογία . ” Όπως το περιστατικό μεταξύ του θεού Thor και του γίγαντα Skrymir ( Σκρίμιρ ) όπου εξιστορείται στην Μυθολογία- Πεζογραφία Edda , 1220 , σημειώνουν, μοιάζει με το περιστατικό μεταξύ του Τζάκ και τον γίγαντα της Ουαλίας. Οι Opies ακόμη σημειώνουν και την Σουηδική ιστορία με τίτλο << The Herd boy and the Giant >> ( Δε Χέρντ μπόι εντ δε Τζάιαντ ) όπου παρουσιάζει ομοιότητες με το ίδιο συμβάν!!!!
Βέβαια όλοι αυτοί οι κύριοι είχαν ξεχάσει ή σκόπιμα δεν ανάφεραν την ανάλογη περίπτωση από τον ημίθεο Περσέας , ο οποίος του δόθηκε ένα μαγικό σπαθί, τα φτερωτά σανδάλια του Ερμή και το << καπάκι του σκότους για κάποιους ο μανδύας αορατότητας, δανεισμένη από τον Άδη >> να σκοτώσει την Γοργώ Μέδουσα αλλά βέβαια ούτε λόγος για αυτό…!!!! Οι αδελφοί Όπις λένε ότι ιστορίες των γιγάντων ήταν πολύ γνωστές στη Βρετανία. Ο Βασιλιάς Αρθούρος είχε μια συνάντηση με τον γίγαντα της Νήσου – όρος του Αγίου Μιχαήλ – ή Mont Saint Michel ( Μοντ Σέιντ Μίσελ ) στη Βρετάνη – σχετίζοντας το όλο θέμα με τον Geoffrey του Monmouth στην Historia Regum Britanniae στην σελίδα 1136 , όπου δημοσιεύθηκε από τον Sir Thomas Malory ( Σερ Τόμας Μάλορυ )το 1485 στο πέμπτο κεφάλαιο του πέμπτου βιβλίου του Le Morte d’Arthur ( Λε Μορτ ντ Άρθουρ ):
<< Στη συνέχεια ήρθε στον Βασιλιάς Αρθούρο ένα γεωργός … και του είπε πως ήταν εκεί … ένας μεγάλος γίγαντας που είχε σφαγιάσει, δολοφονήσει και καταβροχθίσει πολλούς ανθρώπους της χώρας … Ο Άρθουρ ταξίδεψε στο Όρος, ανακάλυψαν έντρομοι αυτοί και ιππότες του να ψήνονται παιδιά όπου θα τα έτρωγε ο γίγαντας Άνον … Τότε Ο Αρθούρος του φώναξε λέγοντας … [A] Λαίμαργε γίγαντα ήρθε η ώρα όπου θα πεθάνεις από το χέρι μου. Στη συνέχεια, ο Άνον ο λαίμαργος ξεκίνησε για να επιτεθεί παίρνοντας ένα μεγάλο ογκόλιθο στο χέρι του, τον πάταξε όπου με πάταγο μεγάλο έπεσε στη γη. Ο βασιλιάς πηδώντας επάνω στον ογκόλιθο πέταξε στον αέρα και προτού ο Άνον ο γίγαντας προλάβει να κάνει το οτιδήποτε το σπαθί του βασιλιά μπήκε στον αφαλό του γίγαντα χύνοντας τα σωθικά του έξω όπου και έπεσε κάτω στο έδαφος. Μα στη συνέχεια, ο γίγαντας σηκώθηκε αιμόφυρτος, και έπιασε το βασιλιά στην αγκαλιά του όπου του σύντριψε τα πλευρά του … μια μάχη απίστευτη άρχισε σώμα με σώμα ώσπου κυλίστηκαν μέχρι την θάλασσα και εκεί ο Αρθούρος κατάφερε να τον σκοτώσει με το στιλέτο του!!!! >>
Anthropophagic ( Ανθροποφαγίκ ) είναι οι γίγαντες που αναφέρονται στο The Complaynt της Σκωτίας το 1549 . Στην Αγγλία υπάρχουν οι ποιο πολλές αναφορές για γίγαντες με ονόματα γεγονότα τοποθεσίες αλλά και δικαστικές αποφάσεις κατά αυτών!!!! Κατά ένα περίεργο τρόπο από το 1880 μέχρι και σήμερα το σύστημα αποκρούει ότι μπορεί να ήταν αληθινά γεγονότα ακόμη και η ύπαρξη του βασιλιά Αρθούρου!!!! Ότι και να κάνουν όμως δεν πρόκειται να σβήσουν τα γεγονότα τα οποία είχαν γίνει τότε, σήμερα αυτόν τον καιρό κυκλοφορεί η ταινία << JACK THE GIANT SLAYER >> που σημαίνει Τζάκ ο Σφαγέας Γιγάντων!!!! Βέβαια όπως πάντα οι Αμερικάνοι έχουν μπερδέψει τον μπούσουλα όπου το κάνουν επίτηδες με ότι έχει σχέση από αρχαία ιστορία οποιουδήποτε λαού. Το γνωστό παραμύθι ο Τζάκ και η Μαγική Φασολιά είναι μια παραλλαγή του πραγματικού μύθου του Τζάκ ο Δολοφόνος Γιγάντων!!!!
Αυτά για την ώρα διότι θα ξανά επανέλθω για το ίδιο θέμα σε κάποιο άλλο άρθρο μου με περισσότερες λεπτομέρειες, μέχρι τότε να είστε όλοι καλά και να θυμάστε.
Αν δεν πιστεύετε σε κάτι, δεν πάει να πει αυτό το κάτι ότι δεν υπάρχει!!!!
INVISIBLE LYCANS TEAM!!!