ΕΙΔΙΚΟ ΑΡΘΡΟ!!!! ΛΥΚΑΩΝΕΣ part 32

ΛΥΚΑΩΝΕΣ

ΕΙΔΙΚΟ ΑΡΘΡΟ!!!! ΛΥΚΑΩΝΕΣ part 32

Ας συνεχίσουμε λοιπόν με το θέμα των Λυκάωνων ώστε να δίνω αποδείξεις ότι πρόκειται για αληθινά πλάσματα τα οποία ζούνε ανάμεσα μας!!!! Αυτήν την φορά ως αποδείξεις θα φέρω κάποιες περιπτώσεις ανθρώπων που από μωρά ως παιδιά τα είχαν αφήσει στην τύχη τους σε δάση για να πεθάνουν αλλά όπως λέει η ιστορία όχι μόνο δεν πέθαναν αλλά επέζησαν με το να το μεγαλώσουν οι  λύκοι!!!!

Η αλήθεια είναι ότι λύκος για να μεγαλώσει ένα μωρό ή ακόμα και δύο είναι ακατόρθωτο αν όμως δεν ήταν λύκος και ήταν Λυκάωνας!;! Τότε τα πράγματα αλλάζουν κατά πολύ και έχουμε αποδείξεις στα χέρια μας ότι οι Λυκάωνες υπάρχουν από τέτοια παραδείγματα που έχουν χαραχτεί βαθιά στα σωθικά της ιστορίας!!!! Προτού όμως συνεχίσω θα σας πω ότι ενώ όλη η ανθρωπότητα τα δέχεται ως αληθινά σενάρια και γεγονότα οι επιστήμονες λένε ότι είναι μόνο θρύλοι και δεισιδαιμονίες!!!! Χμμμμμμ….!!!! Ακόμα και έτσι να είναι οι ιστορίες αυτές πως βγήκανε!;! Και δεν είναι μια όπως θα δουμε, μήπως δεν ήταν άνθρωποι και ήταν Λυκάωνες που είδαν κάποιοι στο δάσος ή μωρά και παιδιά που βρήκαν θαλπωρή σε θυλάκους Λυκάωνες!;!

Ας δουμε πρώτα μια οδυνηρή μαρτυρία για τη σκληρότητα του ανθρώπου και της ανθρωπότητας κατά των ζώων!!!!!

Μια αληθινή ιστορία όπως λένε πολλοί που έγινε ταινία: Το 1942, μια νεαρή κοπέλα εβραϊκής καταγωγής ονόματι Μίσα, η μητέρα της Ρωσίδα ονόματι Τζερούσα και ο πατέρας Γερμανός ονόματι Ρούβγιεν κρυβόντουσαν από τους Γερμανούς σε ένα μικρό σπίτι στα βουνά  Ardennes ( Αρδέννες – https://en.wikipedia.org/wiki/Ardennes στο Βέλγιο!!!! Η Μίσα ήταν πολύ συνδεδεμένη με τη μητέρα της που την συμβούλευε ότι αν μια μέρα ένα άτομο ερχόταν και τις έλεγε ότι είναι “αγάπη της ζωής μου», θα έπρεπε να τον ή την ( !!;;;!! ) ακολουθήσει, χωρίς καμία ερώτηση!!!! Όταν Ναζί συλλάβανε τους γονείς τις η Μίσα παραδόθηκε σε μια γερμανική οικογένεια όπου η μητριάρχης αυτής της οικογενείας της έκανε την ζωή δύσκολη!!!!! Ωστόσο, βρίσκει υποστήριξη στην οικογένεια του Έρνεστ και την σύζυγό του Μάρθα που παρείχαν είδη παντοπωλείου!!!! Η Μίσα αγαπά τα σκυλιά του Έρνεστ όπου ο ίδιος της δίνει μια πυξίδα  και λέει ότι οι γονείς της έχουν αποσταλεί στην Ανατολική Γερμανία σε καταναγκαστική εργασία!!!!

1Σκηνή από την ταινία….

 

Όταν ο Έρνεστ και η γυναίκα του καταγγέλθηκαν για την παραμονή του κοριτσιού  συνελήφθησαν από τους Γερμανούς, η Μίσα φεύγει μέσα από το δάσος με κατεύθυνση ανατολικά πάντα!!!! Στο ταξίδι μέσα στα δάση αναζητώντας τους γονείς της, ζει και επιβιώνει με μια αγέλη λύκων και διασχίζει όλη τη Γερμανία, την Πολωνία φθάνοντας τελικά στην Ουκρανία!!!! Όταν ακούει ότι στις Βρυξέλλες ότι το έχουν πάρει οι σύμμαχοι και ο πόλεμος έχει λήξει, επιστρέφει στη γενέτειρά της όπου φτάνει το Μάρτιο του 1945 σχεδόν νεκρή και άρρωστη!!!! Ωστόσο, ο Έρνεστ προσδιορίζει το κορίτσι που δεν δέχεται ότι οι γονείς της είχαν πεθάνει στο στρατόπεδο συγκέντρωσης του Sonnenburg ( Σόννενμπουργκ – https://en.wikipedia.org/wiki/Sonnenburg_concentration_camp )!!!! στο Βέλγιο την θεωρούν αληθινή ιστορία όπου την κατέγραψε κάποιος Αμερικανός δημοσιογράφος πολέμου όπου έλεγε το πώς είναι δυνατόν 5 χρονιά πολέμου να επιζήσει ένα μικρό κορίτσι από μια αγέλη λύκων……………!!!!!

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6DAgtgRlTk8[/youtube]

 

Μύθοι, θρύλοι και ιστορίες μυθοπλασίας όπως θέλουν και αρέσκονται στους ειδικούς να τα ονομάζουν απεικονίζονται άγρια παιδιά που μεγάλωσαν με τα άγρια ​​ζώα όπως οι λύκοι, οι πίθηκοι, μαϊμούδες, και αρκούδες!!!! Διάσημα παραδείγματα περιλαμβάνουν τον Ρωμύλο και τον Ρέμο, Ιμπν Τούφαηλ –Impn Tufail , ο Ιμπν αλ-NΑΦΙΣ Καμίλ, Ράντγιαρντ Κίπλινγκ ο Μόγλης, Edgar Rice  ( Έντγκαρ Ράις ) ο Ταρζάν, και οι θρύλοι της Αταλάντα, και  του Ενκίντου.!!!!!

Τα Θρυλικά αυτά παιδιά όπως τα αναφέρουν οι ειδικοί και ως φανταστικά άγρια παιδιά συχνά απεικονίζεται σαν μεγαλώνουν με σχετικά φυσιολογική ανθρώπινη νοημοσύνη και δεξιότητες από μια έμφυτη αίσθηση του πολιτισμού, σε συνδυασμό με μια υγιή δόση από ένστικτα επιβίωσης!!!! Η ένταξή τους στην ανθρώπινη κοινωνία γίνεται για να φαίνεται σχετικά εύκολη!!!! Μια αξιοσημείωτη εξαίρεση είναι του Mόγλη, για τον οποίο να ζει μαζί με τους ανθρώπους αποδείχθηκε ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο και είναι ο μοναδικός από όλα τα άγρια παιδιά που ονόμαζε τους ανθρώπους ως άνθρωπο -αγέλη!!!!

Τα μυθικά παιδιά συχνά απεικονίζονται να έχουν κάποια ανώτερη δύναμη, την εξυπνάδα και την ηθική σε σύγκριση με το << φυσιολογικό >> άνθρωπο, η συνέπεια αυτή είναι ότι, λόγω της ανατροφής τους, αντιπροσωπεύουν την ανθρωπότητα σε μια καθαρή και άφθαρτη κατάσταση, μια έννοια παρόμοια με εκείνη του ευγενούς άγριου!!!!

Το θέμα αντιμετωπίζεται με ένα ορισμένο ποσό του ρεαλισμού από τον Φρανσουά Τριφό  στην ταινία του Λ Ένφαντ Σάβεζ L’Enfant Sauvage ( UK: The Wild Boy, ΗΠΑ: The Wild Child του 1970 ), όπου οι προσπάθειες ενός επιστήμονα στην προσπάθειά του να αποκαταστήσει στην κοινωνία ένα άγριο αγόρι που έγινε με μεγάλη δυσκολία!!!!

Ας αφήσουμε όμως όλα αυτά τα παιδιά, διότι αν ασχοληθούμε μεμονωμένα θα πρέπει να γράψω ένα βιβλίο ολόκληρο και ας πάμε να δουμε κάτι άλλο!!!!

Καί ποιος δεν γνωρίζει το περίφημο σχέδιο του ανθρώπου του Βιτρουβίου του Ντα βίντσι ε!;!

vitrovio 1

 

Ο άνθρωπος του Βιτρούβιου Είναι ένα σχέδιο του Λεονάρντο ντα Βίντσι, που δημιουργήθηκε το 1490 που βασίζεται σε αρχαία κείμενα του αρχιτέκτονα Βιτρούβιου!!!! Σχεδιάζοντας έναν κύκλο με κέντρο τον αφαλό και ένα τετράγωνο, καταλήγει σε ιδιαίτερα σημαντικά συμπεράσματα για το ανθρώπινο σώμα σε ό,τι αφορά τις αναλογίες του!!!!

Από ότι ξέρουμε υπάρχει ένα τέτοιο σχέδιο….. αν σας έλεγα τώρα ότι υπάρχουν δυο αντίστοιχα όχι με άνθρωπο αλλά με Λυκάωνα θα με πιστεύατε!;! Όχι βέβαια!!!! Να όμως που υπάρχουν!!!! Ας δουμε τα σχέδια και συνεχίζω:

lycan 1

Πρώτη εικόνα!!!!

lycan 2

Δεύτερη εικόνα!!!!

Πραγματικά πολύ περίεργο και απίστευτο!!!! Λέγεται ότι αυτά τα σχέδια τα έχει το Βατικανό γνωρίζοντας την ύπαρξη των Λυκάωνων όχι μόνο σαν  ύπαρξη αλλά και σαν ανατομία!!!! Και σε αυτό λένε ότι βοήθησε ο Ντα βίντσι και ότι μετά αυτών των σχεδίων έφτιαξε το άνθρωπο του Βιτρουβίου!!!! Ψάχτε το όνομα Βιτρόβιο να δείτε και να μάθετε….!!!!

Το όλο θέμα δείχνει να είναι απίστευτο με τις δυο αυτές εικόνες!!!! Όμως η τεχνική τα μελάνια και το χαρτί ακόμα και η γραφή δείχνει να είναι του Ντα Βίντσι όπως λένε οι ειδικοί χωρίς βέβαια να έχουν εξετάσει τα εικονιζόμενα χαρτιά από κοντά!!!! Τα συγκεκριμένα λένε οι πηγές που θα αναφέρω ποιο κάτω βρέθηκαν το 1769 κοντά στον πύργο της Πίζας – https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%B5%CE%BA%CE%BB%CE%B9%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%82_%CE%A0%CF%8D%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%82_%CF%84%CE%B7%CF%82_%CE%A0%CE%AF%CE%B6%CE%B1%CF%82  με πολλά άλλα έγγραφα του Ντα Βίντσι όπου κάποιος μαθητής του ή κάποιος ιδιαίτερος Ανθρωπος είχε κρύψει!!!!

Ποιος όμως ήταν ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι – https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9B%CE%B5%CE%BF%CE%BD%CE%AC%CF%81%CE%BD%CF%84%CE%BF_%CE%BD%CF%84%CE%B1_%CE%92%CE%AF%CE%BD%CF%84%CF%83%CE%B9 τι δεν ξέρουμε για τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι!;! Ο Ντα Βίντσι είναι γνωστό ότι άνηκε στους Ιλλουμινάτοι!!!! Ήταν ένα τσιράκι τους δηλαδή έγραψε και σχεδίασε πολλά!!!! δεν ήταν ζωγράφος μα εφευρέτης και οι πίνακες ζωγραφικής που και καλά έχει φτιάξει τα έφτιαχναν οι μαθητές του και αυτός υπόγραφε τα έργα!!!! Αν δεν με πιστεύετε για αυτό ψάξτε το να δείτε ότι έχω δίκιο!!!! Ως Ιλλουμινάτοι λοιπόν έφτιαξε πολλά σχέδια ακαταλαβίστικα για την εποχή του και σήμερα λένε – http://www.tovima.gr/world/article/?aid=320316 δηλαδή τον βγάζουν και κάτι σαν προφήτη!!!! Καμία σχέση ήταν ένας από αυτούς που προώθησε τα μελλοντικά σχέδια για την ανθρωπότητα βάση κάποιων έργων που έφτιαξε όπως ο μυστικός δείπνος ή Τσοκόντα κτλ. κτλ.!!!!

Την εποχή του Ντα Βίντσι ξεκίνησε και Ιερά εξέταση όμως….και πολλοί λένε ότι πολλά από τα εξαρτήματα βασανιστηρίων ήταν δικιά του εφεύρεση!!!! Ας μπούμε όμως στο θέμα!!!! Γνωρίζοντας ως Ιλλουμινάτοι ότι υπήρχαν και άλλα όντα όπως οι Δρακόντειοι τα αφεντικά του του είχαν εξηγήσει ότι υπήρχαν και οι Λυκάωνες, τα Ξωτικά, τα Βαμπίρ κτλ. κτλ.!!!!

Για όλα τα όντα λένε ότι έχει σχεδιάσει τέτοιες απεικονίσεις και τελευταίο τον άνθρωπο!!!! Ο σκοπός ήταν να μπορούν να ξεχωρίζουν οι ιεροεξεταστές τα όντα που ήταν αλλόμορφα και να τα ξεχωρίζουν από τους ανθρώπους!!!! Πράγμα που δεν έγινε βέβαια ποτέ και όλοι όσοι πέθαναν κάτω από τα βασανιστήρια των ρωμαιοκαθολικών ήταν μόνο άνθρωποι ….τα έχω ξανά πει ποιο αναλυτικά αυτά βέβαια!!!!

Οι απεικονίσεις που δίνει για τους Λυκάωνες είναι καταπληκτικές όπου δείχνει και την αλλαγή στην δεύτερη εικόνα….!!!! Μόνο που τον έχει άτριχο από το στήθος μέχρι την μέση και τα χέρια!!!! Αυτό δείχνει ότι υπάρχει κάπου και ένα τρίτο σχέδιο με ολοκληρωμένη την αλλαγή του Λυκάωνα λένε κάποιοι!!!!

Τα φανερά χειρόγραφα και βιβλία του Βατικανού μπορεί να τα βρει κάποιος εδώ – https://www.vatlib.it/home.php?ling=eng δεν θα βρει όμως ποτέ τα υπόλοιπα από όλο τον κόσμο όπως της βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας του Βυζάντιου και των παράξενων γεγονότων του Λεονάρντο Ντα Βίντσι και άλλα πάρα πολλά!!!! Στην διάθεση του για παράξενα γεγονότα αλλά και υπερφυσικού περιεχομένου έχει πάνω από 97.347 βιβλία από όλο τον κόσμο!!!! Βέβαια το Βατικανό το αρνητές αυτό αλλά για την πληροφόρηση σας η βιβλιοθήκη που σας έδειξα είναι πάνω από την επιφάνεια της γης οι κρυφές είναι από κάτω γύρω στα 40 μέτρα βάθος!!!! Και είναι γνωστό ως τα Μυστικά Αρχεία του Βατικανού – https://en.wikipedia.org/wiki/Vatican_Secret_Archives !!!!! Μην νομίζετε όμως ότι υπάρχουν μυστικά αρχεία και βιβλιοθήκες του Βατικανού μόνο στο Βατικανό…υπάρχουν σχεδόν όπου υπάρχει καθολική εκκλησία σε άλλες χώρες, η δεύτερη μυστική βιβλιοθήκη υπάρχει στον Καναδά όπου και είναι πολύ δύσκολο κάποιος να πάρει έγκριση να δει και να ερευνήσει κάποια χειρόγραφα και βιβλία – http://www.telegraph.co.uk/culture/books/7772052/The-Vatican-Archive-the-Popes-private-library.html !!!! Ένα πολύ καλό άρθρο για αυτά τα θέματα είναι σε αυτήν την διεύθυνση δυστυχώς όμως είναι στα αγγλικά και δεν έχω χρόνο να το μεταφράσω, προσπαθήστε στο google να κάνετε μετάφραση αν και δεν είναι τόσο σωστή – http://www.cruxnow.com/church/2014/09/01/whats-hidden-in-the-vatican-archives/ !!!!

Όλα τα ιεράτεια όπως και τα Μαύρα ιεράτεια αλλά και τα Λευκά ιεράτεια γνώριζαν και γνωρίζουν την ύπαρξη των Λυκάωνων και όχι μόνο αυτών ως ευφυή όντων αλλά και των υπολοίπων!!!! Όμως οι Λυκάωνες είναι στο αρχικό στόχαστρο τους εκτός των Λευκών ιερατείων διότι είναι αλλόμορφοι και διαιωνίζουν το είδος τους με τους ανθρώπους!!!! Επειδή έχουν ορκιστεί οι Λυκάωνες ότι αν οι Δρακόντειοι πειράξουν τους ανθρώπους αυτό είναι αιτία πολέμου όπως και έχει γίνει στο παρελθόν οι Δρακόντειοι τους έχουν επικηρύξει και προσπαθούν με κάθε τρόπο να τους αφανίσουν!!!!

Κάποιοι θα πούνε ότι φυλλοροώ και ότι αυτά είναι αποκτήματα της φαντασίας μου…όμως δεν είναι!!!! Δεν θέλω να με πιστέψετε το έχω ξανά πει απλώς ψαχτείτε παραπάνω!!!! Κάποιες περίεργες πήγες, και όταν εννοώ περίεργες εννοώ από κάποιες μυστικές εταιρίες ειδικότερα από την πλευρά των Ροδόσταυρων λένε αυτά τα οποία σας είπα για τον Ντα Βίντσι, τι ακριβώς λένε!;! Ας δουμε τι λέει ο Harvey Spencer Lewis ( Χάρβεϊ Σπένσερ Λέβις ):

<<  Από τα αρχαία χρόνια, τα πιο παλαιά από τα αρχαία χρόνια που γνωρίζουμε, από αυτά τα οποία δεν γνωρίζει κανένας αρχαιολόγος ή παλαιοντολόγος, αλλά από αυτά που γνωρίζουν μονάχα οι μυστικιστές, οι Μύστες και οι Μυστικές Εταιρίες ήταν γνωστό ότι εκτός του ανθρώπου υπήρχαν και άλλα είδη. Είδη τα οποία σήμερα ο κόσμος πιστεύει ότι είναι απόκτημα της φαντασίας των ανθρώπων όπου μέσο των δεισιδαιμονιών εμφανίστηκαν στην ιστορία του ανθρώπου. Εδώ όμως θα έπρεπε να αναρωτηθεί ο κάθε Ανθρωπος ότι αν δεν δει κάτι ο Ανθρωπος δεν μπορεί να το φανταστεί ….. Τι εννοώ!;! Κάποιος κάποτε είδε ένα ΑΤΙΑ ένα δισκοειδές ΑΤΙΑ από κουβέντα σε κουβέντα ίσως οι άλλοι άνθρωποι να μην είδαν ποτέ τους όμως το απεικόνιζαν κάθε φορά και ποιο διαφορετικό και ποιο εξελιγμένο. Αυτό είναι μια απόδειξη ότι το αρχικό κάποιος το είδε, έτσι και με τα πλάσματα τα οποία υπάρχουν εκεί έξω είτε μοχθηρά είτε γαλήνια. Για τις καρικατούρες του Ντα Βίντσι που με ρωτάτε όχι μόνο υπάρχουν στο Βατικανό αλλά και κάποια από αυτά υπάρχουν σε κατοχή πλουσίων ανθρώπων όπου τα έχουν στην συλλογή τους. Βέβαια για να πειστεί κάποιος ότι ο Νατ Βίντσι έφτιαξε τέτοιες καρικατούρες για λογαριασμό του Ρομαιοκαθολισμού σήμερα είναι απίστευτο όμως έχω στην κατοχή μου με τον άνθρωπο του Βιτρουβίου σχέδια τα οποία έχουν αναλυθεί και δίνουν την πραγματικότητα ότι επρόκειτο για κάτι παραπάνω από αυτό δηλώνοντας ότι υπάρχουν και οι άλλες καρικατούρες ….

Δείτε εδώ και σας εξηγώ:

2

Πρόκειται για την φόρμουλα της δημιουργίας η οποία είναι παντού και μας αποδίδει την σπείρα ως σύμβολο το πρωταρχικό όλων, όπως θα δείτε και στα παρακάτω σχέδια.

3

Η σπείρα ως δημιουργία βρίσκεται παντού σε βουνά, σε ανθρώπους, σε ζώα, σε άστρα, σε γαλαξίες…

4

Όπως θα δείτε σε αυτό το σχέδιο η σπείρα είναι εν αρμονία στον μηρό του ανθρώπου του Βιτρουβίου…. Εδώ θα ήθελα να σας πω ότι στην Ελληνική μυθολογία ο θεός Ήφαιστος εκσπερμάτωσε στον μηρό της θεάς Αφροδίτης όπου εκείνη μάζεψε το θεϊκό σπέρμα με τα μαλλιά της…. Αυτό δείχνει ότι η αρχή του ανθρώπου ξεκινάει από τον μηρό….. δείτε και το σχεδιάγραμμά να καταλάβετε καλύτερα. Δεν μιλάμε για οποιαδήποτε σπείρα αλλά για την καμπυλωτή σπείρα του Αρχιμήδη- https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CF%80%CE%B5%CE%AF%CF%81%CE%B1_%CF%84%CE%BF%CF%85_%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B9%CE%BC%CE%AE%CE%B4%CE%B7 .

5

6

7

Για να το καταλάβετε καλύτερα όμως θα σας το δώσω να τα καταλάβετε καλύτερα διότι ως μελλοντικοί Ροδόσταυροι θα πρέπει να τα γνωρίζετε αυτά:

Είναι λίγη γεωμετρία… αλλά όπως όλοι γνωρίζουμε… “Ο Θεός αεί γεωμετρεί”… όπου είναι και το σύμβολο των τεκτόνων όπου ο θεός κρατά ένα διαβήτη και ένα μοιρογνωμόνιο….

Στη γεωμετρία όλα ξεκινούν από το σημείο…μια τελεία… που ως τέτοια είναι ήδη τέλεια αν θέλετε… ένας τόνος κάνει τη διαφορά… και τίποτα άλλο παραπάνω.

Ένα τέτοιο σημείο είναι και η πηγή των πάντων στο δικό μας γαλαξία αλλά υπάρχει σαφώς και ένα κοινό σημείο μεταξύ όλων των γαλαξιών… αλλά  σε ολάκερο το σύμπαν.

8

 

Εκεί είναι η Πηγή Όλων, το Εν… όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Το ένα σημείο είναι και η αρχή σε οποιαδήποτε εξέλιξη…

9

10

Από ένα σημείο έγινε και η έκρηξη που δημιούργησε όσα γνωρίζουμε στη δική μας διάσταση… και οδήγησε σε μία εξέλιξη πάνω στον πλανήτη μας…και όχι μόνο.

11

 

Κι αυτή η δημιουργία, σύμφωνα με το ημερολόγιο των Μάγια, αφού ξεδίπλωσε τη δημιουργική της σπείρα για 65 σχεδόν δισεκατομμύρια γήινα χρόνια φτάνει στο σημείο της να κλείσει ένα ακόμη γαλαξιακό έτος 26.οοο χρόνων στο άμεσο μέλλον μας… και αυτό θα αποδειχθεί….

Αλλά ας γυρίσω στη Γεωμετρία…της Δημιουργίας… όπως πρέπει!!!!

12

13

 

Ολόκληρη σπείρα δημιουργήθηκε από ένα σημείο που προοδεύει… Πως!;!

Ουσιαστικά όλα μέσα στο σύμπαν είναι γεωμετρικές εξελίξεις σημείων… και υπό αυτή την έννοια κινούμενοι από συνθετική διάθεση μπορούμε να δούμε εντός όλων το ένα σημείο και την εξέλιξη τους… δηλαδή όσα μπορεί να φανταστούμε αλλά και αυτά τα οποία δεν έχουμε φανταστεί υπάρχουν με μαθηματική ακρίβεια.

Μέσα στην ανθρώπινη διάσταση λοιπόν είναι ο άνθρωπος αυτό τη σημείο που συνδεόμενο με άλλα σημεία μπορεί να συν-δημιουργεί και να μετέχει σε μια συνειδητή εξέλιξη… μια σπείρα από εξ-ελισσόμενες συνειδήσεις…ενέργειες αλλά και ελεγχόμενες εξελίξεις. Όμως όλα ξεκινούν από την πνευματική διάθεση του “σημείου”, από την ιδέα την οποία συλλαμβάνει και θέλει να τη δει να εξ-ελίσσεται… Όλα χτίζονται πρώτα από μια ύλη πιο λεπτή, πνευματική, άυλη και ρευστή, αλλά με τεράστια δυναμική…

Έχουμε λοιπόν το σημείο στον ιδεατό κόσμο…εκεί το σημείο είναι η ιδέα, η σκέψη, μια πνευματική σπίθα-αναλαμπή…κι όταν αυτή κινείται από την καρδιά  (έχει δηλαδή συν-αίσθημα ) τότε μπορεί να γίνει φλόγα ολόκληρη και να κινήσει σε δημιουργικές διαδικασίες… ως εν-πνεύση…  >>

 

Αυτά μέχρι εδώ με τον Μυστικιστή των Ροδόσταυρων… δείτε και τις πηγές:

 

  • Rosicrucian Principles for the Home and Business (March 1929)
    • Explains portions of Rosicrucian teachings and philosophy as related to work and personal goals.
  • Rosicrucian Questions and Answers with Complete History of the Order
    • A two-part book: Part One gives the “traditional” history of the Rosicrucian Order, with names and works; Part Two answers common new member and prospective member questions.
  • The Mystical Life of Jesus
  • The Secret Doctrines of Jesus
    • An explanation of many symbols, standards, and interpretations of the work of Jesus and the Twelve Apostles.
  • A Thousand Years of Yesterdays
    • A fictional story, explaining reincarnation as a man re-experiences past selves.
  • Self Mastery and Fate with the Cycles of Life
  • Rosicrucian Manual (1918, 1929 with reissues)
    • Explains the structure of AMORC and includes everything a new Rosicrucian should know.
  • Mansions of the Soul: The Cosmic Conception
  • The Symbolic Prophecy of the Great Pyramid
    • Presents an interpretation of Egyptian symbology, with old and new ideas discussed.
  • Mental Poisoning
  • Cosmic Mission Fulfilled, 1966, Lewis, Ralph Maxwell, San Jose, Calif.
    • Biography of Harvey Spencer Lewis, first Imperator of the Rosicrucian Order (AMORC).

Note 1: F.R.C. is a Rosicrucian title.

Note 2: S:::I:::I::: is a Martinist title.

Note 3: 33°66°95° are degrees given to him by the Rite of Memphis-Misraïm.

Note 4: XII° on his burial marker means he was a 12th degree Rosicrucian.

  1.  Rebisse, Christian (2005). Rosicrucian History and Mysteries (1st ed.). AMORC, San Jose, Calif. pp. 153–159. ISBN 1-893971-05-8.
  2. Jump up^ Rosicrucian Egyptian Museum & Planetarium at www.egyptianmuseum.org
  3. Jump up^ Rebisse, Christian (2005). Rosicrucian History and Mysteries (1st ed.). AMORC, San Jose, Calif. pp. 191–193. ISBN 1-893971-05-8.
  4. Jump up^ RC Salon – Mysterious Inventions of Dr. Lewis at www.rosicrucians.org
  5. Jump up^ Alchemy Journal Vol.4 No.1 at www.alchemylab.com
  6. Jump up^ Melton, J. Gordon (March 1999). Religious leaders of America: a biographical guide to founders and leaders of religious bodies, churches, and spiritual groups in North America (2nd ed.). Cengage Gale. p. 332. ISBN 978-0810388789.
  7. Jump up^ Meisse, William C. (1993). Mount Shasta: an annotated bibliography. College of the Siskiyous. p. 146.
  8. Jump up^ Rosicrucian Order AMORC at www.rosicrucian.org

 

 

 

Ας το συνεχίσω τώρα εγώ!!!!

Σε τέτοιες καταστάσεις η έμπνευση πάντα κινείται με γεωμετρική πρόοδο και ποτέ γραμμικά… ακολουθεί τη σπείρα του Fibonacci ( Φιμπονάτσι – https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CF%85%CE%B8%CE%AF%CE%B1_%CE%A6%CE%B9%CE%BC%CF%80%CE%BF%CE%BD%CE%AC%CF%84%CF%83%CE%B9 ) …όπως λένε κάποιοι ενώ δεν είναι του Φιμπονάτσι αλλά του Αρχιμήδη!!!! Καθώς γίνεται όμως η αρχή… απλά χρειάζεται τα σημεία αναφοράς…. Το ένα σημείο ( άνθρωπος ) μεταλαμπαδεύει την εν-πνεύση σε ένα δεύτερο σημείο… και τότε κάτι αρχίζει να κινείται…πάντα!!!! Δημιουργείται μια ευθεία, μια ευθυγράμμιση με κινητήριο μοχλό την εν-πνεύση όπου έχουμε το πρώτο κομματάκι ευθείας… και σημείο, το σημείο η εν-πνεύση ενώνει όλο και περισσότερους σε μια υπέροχη αρμονία…ως εξέλιξη αυτούσια και όχι ελεγχόμενη!!!!

 

Η ευθεία γραμμή όμως είναι και το δομικό σημείο των γραμμάτων όπου πρέπει κάποιος να έχει τον νου του για να  καταλάβει το τι παίζεται, των σημαδιών που μάθαμε να χρησιμοποιούμε εδώ και μερικές χιλιετίες για να μεταδίδουμε τις εν-πνεύσεις του Λόγου, του πνεύματος, σε γραπτή μορφή… Αυτές οι ευθείες των γραμμάτων όμως προκύπτουν επίσης από μία περιστροφική, σπειροειδή κίνηση…πάντα γινόταν αυτό από αρχή χρόνου!!!!

 

Βέβαια η γεωμετρία δεν σταματά στις δύο διαστάσεις, οπότε ανάλογα με τα σημεία που επιλέγουμε να ενώσουμε με ευθείες αλλα όμως λαμβάνουμε και τη σχηματική αναπαράσταση τρισδιάστατων σχημάτων, όπως π.χ. τα πλατωνικά στερεά που όλα τους περιλαμβάνονται εντός της περιστροφής του “έψιλον” κι ας ξεκινούν με βασικό τον ψυχογονικό κύβο του Πυθαγόρα…!!!!!

 

Η σπείρα χρησιμοποιείται στα αντικείμενα το ελληνικού πολιτισμού από την μακρά αρχαιότητα αλλα και ποιο πίσω ακόμα!!!!!  Η σύνδεση της λογαριθμικής σπείρας με τους νόμους της φύσης είναι ο Χρυσός Λόγος Φ ή Χρυσή Τομή Φ ή Χρυσός Κανόνας Φ ή Θεϊκή Αναλογία όπου αυτούσια ορίζεται ως το πηλίκο των θετικών αριθμών όταν ισχύει που ισούται περίπου με 1,618!!!! Δίνει αρμονικές αναλογίες και για το λόγο αυτό έχει χρησιμοποιηθεί στην αρχιτεκτονική και τη ζωγραφική, τόσο κατά την Αρχαία Ελλάδα όσο και κατά την Αναγέννηση. Την χρυσή τομή εισήγαγε και υπολόγισε ο Πυθαγόρας, ( -585 έως -500 )!!!!! Η χρυσή τομή συμβολίζεται με το γράμμα Φ προς τιμήν του Φειδία, ίσως τον γνωστότερο γλύπτη της Ελληνικής Αρχαιότητας, και τον σημαντικότερο της κλασικής περιόδου!!!!

 

Ο χρυσός λόγος ήταν γνωστός στους Πυθαγορείους!!!! Στο μυστικό τους σύμβολο, την πεντάλφα, ο χρυσός λόγος εμφανίζεται στις πλευρές του αστεριού!!!! Με βάση το χρυσό λόγο δημιουργήθηκαν πολλά έργα της κλασσικής εποχής, όπως ο Παρθενώνας, και της αναγεννησιακής εποχής, όπως είναι ζωγραφικά έργα του Λεονάρντο ντα Βίντσι όπως και με τα άγνωστα έργα του όπως αυτά τα σχέδια με τους Λυκάωνες αλλά και με άλλα παράξενα όντα τα οποία δεν έχουν ακόμα δει τα μάτια πολύ κόσμου!!!!! Ακόμη και σήμερα χρησιμοποιείται για την απόδοση της αρμονίας σε έργα, ή στην πλαστική χειρουργική για την ωραιοποίηση του ανθρώπινου προσώπου….. ψάχτε το και θα δείτε ότι έχω δίκιο!!!! Αν οι άνθρωποι λοιπόν επιλέγουν τη Χρυσή Τομή για αισθητικούς λόγους, τι μπορούμε να πούμε για τη φύση, που επιλέγει τη λογαριθμική σπείρα για να << κατασκευάσει αλλά και να ανακατασκευάσει >> μια πληθώρα από περίπλοκες δομές!!;!! Οι επιστήμονες έχουν διαπιστώσει με έκπληξη ότι η λογαριθμική σπείρα εμφανίζεται σε σχήματα φυσικών αντικειμένων με εντελώς διαφορετικές ιδιότητες!!!! Στη μικρότερη κλίμακα εμφανίζεται στα όστρακα πολλών θαλάσσιων οργανισμών, όπως για παράδειγμα είναι ο ναυτίλος φωτό ποιο πάνω…!!!!

 

Στην ενδιάμεση κλίμακα εμφανίζεται στο σχήμα των κυκλώνων, όπως αποτυπώνεται χαρακτηριστικά στις φωτογραφίες των μετεωρολογικών δορυφόρων!!!!! Τέλος στη μεγαλύτερη δυνατή κλίμακα εμφανίζεται στο σχήμα των σπειροειδών γαλαξιών, τεράστιων σχηματισμών από εκατοντάδες δισεκατομμύρια αστέρια, τους οποίους μπορούμε να απολαύσουμε στις φωτογραφίες των σύγχρονων τηλεσκοπίων!!!!

Ποιος είναι άραγε ο βαθύτερος λόγος που κάνει έναν αριθμό, κατασκευασμένο με βάση μια αφηρημένη μαθηματική ιδιότητα, να έχει τόσο σημαντικές εφαρμογές στη φύση, και μάλιστα σε τόσο διαφορετικά συστήματα!!;!! Τα όστρακα, οι κυκλώνες και οι γαλαξίες δεν έχουν καμία κοινή ιδιότητα και διέπονται από εντελώς διαφορετικούς φυσικούς νόμους!!!! Η ανάπτυξη των οστράκων επηρεάζεται από τον διαθέσιμο χώρο!!!! Η δημιουργία των κυκλώνων οφείλεται στη ροή του υγρού αέρα από περιοχές υψηλής πίεσης σε περιοχές χαμηλής!!!! Λόγω της περιστροφής της Γης, τα ρεύματα του αέρα αποκλίνουν από την ευθεία, έτσι ώστε στο βόρειο ημισφαίριο όλοι οι κυκλώνες να περιστρέφονται αντίθετα από τη φορά των δεικτών του ρολογιού ενώ στο νότιο ημισφαίριο αντίστροφα!!!!

Τέλος οι σπείρες είναι περιοχές ενός γαλαξία όπου υπάρχει συγκέντρωση αστέρων, σκόνης και αερίων, οι οποίες δημιουργούνται όταν κάποιος άλλος γαλαξίας περάσει σε κοντινή απόσταση!!!! Φαίνεται λοιπόν ότι η Χρυσή Τομή αποτελεί έναν αριθμό με << συμπαντικές >> ιδιότητες, παρόμοιο με τον αριθμό π = 3,14 ο οποίος ισούται με το πηλίκο της περιφέρειας ενός κύκλου δια τη διάμετρο του!!!!

14

 

Στο Liber quadratorum ( Λίμπερ Κουαντρατόρουμ – https://en.wikipedia.org/wiki/The_Book_of_Squares ) που γράφτηκε το 1225 ο Φιμπονάτσι κάνει εντυπωσιακή δουλειά!!!! Το όνομα του βιβλίου σημαίνει << βιβλίο των τετραγώνων >> και είναι βιβλίο θεωρίας αριθμών!!!! H δουλειά του Φιμπονάτσι αγνοήθηκε τον Μεσαίωνα και τα ίδια αποτελέσματα εμφανίστηκαν τριακόσια χρόνια αργότερα από τον Μαυρόλυκο…..χμμμμ!!!! Σ’ αυτό το βιβλίο ασχολείται με μεθόδους που μας δίνουν Πυθαγόρειες τριάδες!!!! Ο Φιμπονάτσι σημειώνει ότι τετράγωνα αριθμών μπορούν να κατασκευαστούν ως άθροισμα περιττών και ιδιαίτερα περιγράφει την επαγωγική κατασκευή χρησιμοποιώντας τον τύπο n 2 +(2n+1)=(n+1) 2 Στο ίδιο βιβλίο χρησιμοποιούνται συχνά οι ταυτότητες : (α 2 +β 2 )(c 2 +d 2 )=(ac+bd) 2 +(bc-ad) 2 και (α 2 +β 2 )(c 2 +d 2 )=(ad+bc) 2 +(ac-bd) 2 τις οποίες πρώτος απέδειξε ο Διόφαντος και χρησιμοποίησαν οι Άραβες στην συνέχεια!!!! Όμως η ιστορία του μετά από το 1228 είναι αρκετά σκοτεινή καθώς υπάρχει μόνο μια αναφορά του ονόματος του σε διασωθέντα κείμενα κι η οποία είναι ένα έγγραφο μισθοδοσίας από το 1240 από την Πολιτεία της Πίζα…περίεργο ε!!;!! εκεί κοντά βρέθηκαν και οι καρικατούρες του Ντα Βίντσι….!!!!

 

Το πρόβλημα που ενέπνευσε τους μεταγενέστερους μαθηματικούς είναι το πρόβλημα που γέννησε την περίφημη ακολουθία Φιμπονάτσι!!!! Στο τρίτο μέρος του Λίμπερ…. εμφανίζεται το εξής πρόβλημα: Κάποιος τοποθέτησε σε έναν αποκλεισμένο τόπο ένα ζευγάρι κουνελιών!!!! Τα κουνέλια αυτά αναπαράγονται με ρυθμό ένα νέο ζευγάρι τον μήνα και κάθε νέο ζευγάρι γίνεται γόνιμο δύο μήνες μετά κι αναπαράγεται με τον ίδιο ρυθμό!!!! Πόσα ζευγάρια κουνελιών έχουν παραχθεί σε έναν χρόνο από το αρχικό ζεύγος!;! Το αποτέλεσμα είναι η ακολουθία Ο, 1, 1,2,3,5,8, 13,21,34,55,89, 144, 233, 377, 610,987, 1597, 2584,4181, 6765, 10946… ( ο Φιμπονάτσι παρέλειψε τον πρώτο όρο στο Liber abaci )!!!!! Εδώ λοιπόν κάθε νέος όρος είναι το άθροισμα των δύο προηγουμένων όρων!!!! Η επονομαζόμενη ακολουθία Φιμπονάτσι δημιουργεί μία ακολουθία αριθμών που ονομάζονται αριθμοί Φιμπονάτσι και ορίζονται από τον εξής αναδρομικό τύπο: α ν =α ν-1 +α ν-2!!!!

 

H ανθρώπινη ομορφιά βασίζεται στην θεϊκή αναλογία!!!! Η θεϊκή αναλογία στο σώμα αλλα αυτό έπετε  και σε οποιοδήποτε ον είτε τερατώδες είτε όχι με νοημοσύνη και χωρίς!!!!

 

Αν το μήκος του χεριού έχει μήκος 1, για παράδειγμα, τότε το συνδυασμένο μήκος του μήκους του χεριού και τον πήχη έχει περίπου την τιμή του φ!!!! Όμοια η αναλογία του πάνω χεριού προς το χέρι και τον πήχη έχει τον ίδιο λόγο 1:φ!!!! Το χέρι δημιουργεί την χρυσή τομή σε σχέση με τον βραχίονα όπως και η αναλογία του πήχη προς το χέρι είναι επίσης 1,618!!!! Φανταστείτε τώρα αυτό εκτός ανθρώπων είτε είναι Λυκάωνες είτε Βαμπίρ είτε ξωτικά κτλ. κτλ.!!!!

 

Το ανθρώπινο πρόσωπο αφθονεί με τα παραδείγματα της χρυσού λόγου!!!! Το κεφάλι διαμορφώνει ένα χρυσό ορθογώνιο με τα μάτια στο μέσο του το ίδιο όμως και στα νοήμον  φανταστικά για τους ποιο πολλούς όντα!!!! Το στόμα και η μύτη τοποθετούνται στις χρυσές διαιρέσεις της απόστασης μεταξύ των ματιών και του κατώτατου σημείου του πηγουνιού!!!! Το φ καθορίζει τις διαστάσεις του ανθρώπινου προφίλ και όχι μόνο!!!! Ακόμα και όταν βλέπουμε ένα κεφάλι από το πλάι, το ανθρώπινο κεφάλι επεξηγεί τη χρυσή αναλογία!!!!! Το ανθρώπινο πρόσωπο αφθονεί με παραδείγματα του χρυσού λόγου αλλά και όλων των άλλων νοήμων πλασμάτων!!!!

 

Προσέξτε!!!! Η απόσταση μεταξύ των δύο ματιών είναι η απόσταση μεταξύ των << άσπρων του ματιού >>!!!! Το ηλεκτροκαρδιογράφημα αναπαριστά την χρυσή αυτή τομή….!!!!

Εάν κατανοήσετε όλα αυτά που σας έγραψα θα κατανοήσετε γιατί έφτιαξε τις καρικατούρες ο Ντα Βίντσι είτε του ανθρώπου του Βιτρουβίου είτε των Λυκάωνων είτε και των άλλων πλασμάτων!!!! Βέβαια δεν μπορούμε να αποδείξουμε ότι αυτές οι καρικατούρες υπάρχουν εφόσον είναι οι ποιο πολλές κλειδωμένες στο Βατικανό και οι υπόλοιπες είναι διασκορπισμένες σε πλούσιους συλλέκτες όμως σας λέω τι ακριβώς είχε γίνει και για ποιο σκοπό αλλά και το τι συζητιέται σε πολύ στενούς κύκλους όπου κάποια από αυτά μεταδίδονται με φωτοτυπίες από όλο το ζήτημα!!!!

 

Τι είναι αυτό που αποδεικνύεται!;! Ότι δεν υπάρχει μόνο ο άνθρωπος αλλά και όλα τα όντα τα οποία θέλει ο άνθρωπος να είναι δεισιδαιμονίες και όχι μόνο!!!! Έτσι λοιπόν οι Λυκάωνες βάση την δουλειά του Ντα Βίντσι με εντολεύς τους Ιλλουμινάτοι έδωσε την απόδειξη στον Ρομαιοκαθολισμό ότι υπάρχουν όχι μόνο οι Λυκάωνες αλλά και όλα τα άλλα νοήμον όντα!!!! Εσείς γιατί λέτε να τα δέχεται όλα αυτά μέχρι και σήμερα η Καθολική Εκκλησία!;! Εκτός βέβαια της ιεράς εξέτασης που θα ήθελαν πάρα πολύ να ξανά εφαρμοστεί και σήμερα…πιστέψτε με!!!!

Όμως μια και σας υποσχέθηκα για τα παιδιά που μεγάλωσαν με λύκους ή κάτι άλλο θα σας αναφέρω τι πηγές και εσείς ψάχτε το καλύτερα!!!!

 

Λινάτσα = τα λεγόμενα Λυκόπαιδα (1304, 1341 και 1344)!!!!

 

  • Το Μπάμπεργκ αγόρι, ο οποίος μεγάλωσε μεταξύ των βοοειδών διότι έτσι του είχαν πει οι άνθρωποι λύκοι να κάνει (τέλη του 16ου αιώνα)!!!!
  • Μια ιρλανδική ιστορία για ένα αγόρι που ανατράφηκε από πρόβατα, αναφέρθηκε από τον  Nicolaes ΤυΙρ ( Νίκολας Ταλπ )στο βιβλίο του Observationes medicae ( Ομπζερβέισιονς μεντιτσέα του 1672 ) όπου επέμενε ότι ήταν απόγονος ανθρώπων λύκων και αυτοί τον είχαν αφήσει εκεί!!!!  Ο Serge Aroles ( Σέρτζε Άρολς ) δίνει απόδειξη ότι αυτό το αγόρι μια  σοβαρή αναπηρία….!!!!
  • Η λιθουανική ιστορία μιλάει για τα τρία αρκούδοαγόρια (1657, 1669, 1694)!!!! Ο  Serge Aroles δείχνει από τα αρχεία της Βασίλισσας της Πολωνίας (1664 – 1688) ότι αυτά είναι ψευδή βεβαίως και λέει ότι υπήρχε μόνο ένα αγόρι, που βρέθηκε στα δάση, την άνοιξη του 1663 και στη συνέχεια έφερε στην πρωτεύουσα της Πολωνίας όπου οι ποιο πολλοί λένε ότι μεγάλωσε από ανθρώπους λύκους και όχι τους αρκουδοανθρώπους!!!!
  • Το κορίτσι του Oranienburg ( Οράνινμπουργκ 1717)!!!!
  • Των  Πυρηναίων  τα δυο αγόρια (1719)!!!!
  • Ο Πέτρος το Άγριο αγόρι του Hamelin (Χάμελιν 1724)!!!! Διανοητικά καθυστερημένο αγόρι όπως είπαν, όπου έπασχε όπως λέγανε από το σύνδρομο Pitt-Hopkins – Πιτ Χόπκινς!!!!
  • Μερη-Αγγελική Μέμη Λε Μπλανκ -Memmie Le Blanc, το  Άγριο κορίτσι της Songi, ( Σόντζι ) επίσης γνωστή ως το Άγριο κορίτσι της Champagne ( Τσαμπάντζ – Γαλλία, 1731)!!!!! Αυτή είναι η περίπτωση ενός παιδιού που επιβίωσε 10 χρόνια στα δάση (από τον Νοέμβριο του 1721 – Σεπτέμβριος 1731), και είναι το μόνο άγριο παιδί που πέτυχε σε πλήρη πνευματική αποκατάσταση, όπου και έμαθε να διαβάζει και να γράφει!!!! Η ίδια έλεγε ότι δεν ήταν μόνοι αλλά με τους ανθρώπους λύκους!!!! Σύμφωνα με το βιογράφο του Serge Aroles, η κοπελιά ήταν 19 ετών όταν την βρήκαν και πέθανε στις 15 Δεκεμβρίου 1775, σε  ηλικία των 63 ετών!!!!
  •  Από μια ινδιάνικη φυλή από το Ουισκόνσιν ( μετέπειτα  γαλλική αποικία) ένα παιδί ανακαλύφθηκε  και μεταφέρθηκε στην Γαλλία από μια κυρία που ζούσε τότε στον Καναδά και στη συνέχεια διέφυγαν για στο δάσος της Προβηγκίας το 1721!!!! Βρέθηκε σημείωμα που έλεγε δεν μπορούμε άλλο να κρυβόμαστε πάμε στα αδέλφια μας τους λύκους…κανείς δεν ξανά άκουσε ποτέ κάτι για αυτούς!!!!
  • Στο Hany Istok ( Χάνι Ίστοκ ) του Kapuvár ( Καπουβάρ ), Ουγγαρία (1749)!!!!
  • Το κορίτσι Αρκούδα από την Κρούπινα, Σλοβακία (1767)!!!!  Όπου είχε αλλάξει από άνθρωπο σε αρκούδα αλλά δεν πρόλαβε να αντισταθεί λόγο ότι ήταν βαριά πληγωμένη!!!! Πιστεύοντας ότι ήταν μάγισσα την πήγαν πίσω στην πόλη….!!!! Έχει πολλές ιστορίες αυτή η εκδοχή….!!!!

15

Ο Βίκτορ του Aβεγρόν!!!!

  • Ο έφηβος της Κρονστάνδης !!!!  Σύμφωνα με την ουγγρική εφημερίδα αλλά και από έγγραφο που δημοσιεύθηκε από τον Serge Aroles, η υπόθεση αυτή είναι μια φάρσα είπαν, το αγόρι, ήταν διανοητικά ανάπηρο, είχε μια βρογχοκήλη και κάποιοι τον παρουσίασαν ως Λυκάωνα, μα να κάποιος το ψάξει καλύτερα θα βρει πολλά!!!!
  • The Wild Child ( το άγριο παιδί ) είναι μια ταινια για τον έφηβο της Κρονστάνδης!!!!
  • Ο Lobo Wolf ( Λόμπο Γούλφ  – http://www.mysteriouspeople.com/Wolf_Girl.htm ) το κορίτσι του ποταμού διαβόλου (1845) συνελήφθη το 1846, αλλά δραπέτευσε όταν άλλαξε σε Λυκάων!!!! Τελευταία φορά εντοπίστηκε σε ηλικία 17 ετών το 1852 όπου και δεν κατάφεραν να την πιάσουν!!!!
  • Lyokha =Λουόκχα, Καλούγκα, Κεντρική Ρωσία (Δεκέμβριος 2007)!!!! Ένα αγόρι ζούσε με μια αγέλη λύκων, και είχε ίδια συμπεριφορά και αντιδράσεις όπως οι λύκοι!!!!! Ο ίδιος δεν ήταν σε θέση να μιλήσει οποιαδήποτε ανθρώπινη γλώσσα!!!! Από την μέρα που μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο στην Μόσχα νοσοκομείο, έλαβε κάποια ιατρική θεραπεία, ένα ντους και μανικιούρ, και πολλά γεύματα πριν διαφύγουν από το κτίριο.   Τίποτα άλλο δεν είναι γνωστό για αυτό το αγόρι!!!!το ερώτημα όμως είναι πως ένα αγόρι έφηβο μπορούσε και ζούσε χωρίς ρούχα στο θανατηφόρο χειμωνιάτικο κλήμα της Ρωσίας όπου γονάτισε πολλούς εχθρούς της!!;;!! Για αναρωτηθείτε λίγο…!!!!

Βέβαια για όλα αυτά οι ειδικοί λένε ότι είναι άνθρωποι με σοβαρές αναπηρίες!!!! Ερώτηση!!!! Εδώ που τέτοιοι άνθρωποι δηλαδή με σοβαρές αναπηρίες και δεν τα βγάζουν πέρα στο δάσος όπου βρέθηκαν πως τα έβγαλαν πέρα μιας και ήταν ανάπηροι!;! Βλέπεται το σύστημα δεν θέλει να μάθετε….και για αυτό όλες αυτές οι απορρίψεις και οι παραπληροφορήσεις σε όλα όχι μόνο σε αυτό το θέμα!!!!

Για όσους λένε ότι τα βγάζουμε από το στομάχι μας οι πηγές όπου μπορείτε να τα βρείτε με ποιο λεπτομέρειες, όπως θα δείτε είναι πολλές και αν το κάναμε εμείς θα έπρεπε να γράφαμε μέρες:

  1.  “The Wild Child (1970)”Imdb.com. Retrieved 2011-03-01.
  2. Jump up^ Mihai, Andrei (December 1, 2014). “Mind Blowing Cases of Children Raised by Animals”. ZME Science. Retrieved February 20, 2015.
  3. Jump up^ David Birdsong, “Introduction: Whys and why nots of the critical period hypothesis for second language acquisition”. In D. Birdsong (Ed.), Second language acquisition and the critical period hypothesis, Routledge 1999, 3.
  4. Jump up^ Bruno Bettelheim, “Feral Children and Autistic Children”, The American Journal of Sociology, Vol. 64, No. 5. (Mar., 1959), pp. 455-467.
  5. Jump up^ Herodotus. “The History of Herodotus”. George Rawlinson (translator). RetrievedNovember 29, 2009.
  6. Jump up^ Plutarch. “Romulus”. John Dryden (translator). Retrieved November 29, 2009.
  7. Jump up^ “Les aveux de Misha Defonseca”.
  8. Jump up to:a b c d e f g h i j k l Rauber, August Antinous (1888). Homo sapiens ferus: oder, die Bustände der verwilderten und ihre bedeutung für wissenschaft, politik und schule. Leipzig: Julius Bregse.
  9. Jump up to:a b c d e f g h i j k Chamber, Alexander F. The Child and Childhood in Folk-Thought. BiblioBazaar, LLC, 2007. Retrieved 2009-04-19.
  10. Jump up^ Fantini, Alvino. Language Acquisition of a Bilingual Child: A Sociolinguistic Perspective (To Age Ten). United Kingdom: Multilingual Matters, 1985.
  11. Jump up^ Tulp, Nicolaas (1652). “IX. Iuvenis Balans.”. Observationes medicae IV. Ghent: Apud Ludovicum Elzevirium. pp. 311–313.
  12. Jump up to:a b c Aroles, Serge (2007). L’énigme des enfants-loups : une certitude biologique mais un déni des archives, 1304-1954. Paris: Publibook. ISBN 2-7483-3909-6.
  13. Jump up^ Aroles, Serge (2004). Marie-Angélique : Haut Mississippi, 1712-Paris, 1775 : survie et résurection d’une enfant perdue dix années en forêt. Les enfants-loups, 1344-1954 2. Charenton-le-Pont. ISBN 2-915587-01-9.
  14. Jump up^ Deal, Bama Lutes (2005-04-01). “Chapter 2: Feral Children and Wranitzky’s Pantomime-Ballet Das Waldmädchen (1796)” (PDF). The Origin and Performance History of Carl Maria von Weber’s Das Waldmädchen (1800). Florida State University. p. 16. Retrieved2007-06-18.
  15. Jump up^ Brian Haughton. “The Unsolved Mystery of Kaspar Hauser – Wild Child of Europe”. Mysterious People. Retrieved 2007-07-14.
  16. Jump up^ Zak M, Pojken som levde med strutsar, Opal Förlag, 2003.
  17. Jump up^ Zak M, “Möte med Hadaras son“, Västsahara, nr. 3-4/2001 (in swedish).
  18. Jump up^ Lupine Lore by Walter Tarello
  19. Jump up^ Vicente Pizarro, Los ultimos dias de Vicente Cau Cau, el nino lobo chileno, The Clinic, 2 de enero de 2010 (in spanish).
  20. Jump up^ “Naked man deepens mystery of jungle girl”. The Sydney Morning Herald. 2007-01-22. Retrieved 2007-07-14.
  21. Jump up^ “Kidnapped, dumped in the jungle and raised by monkeys: The story of a little girl wrenched from her family and brought up in the wild who only revealed her tale 50 years later as a Bradford housewife”. The Daily Mail. 2013-03-30. Retrieved 2015-12-08.
  22. Jump up^ Reynolds & Fletcher-Janzen 2004, p. 428.
  23. Jump up^ James, Susan Donaldson (May 7, 2008). “Wild Child ‘Genie’: A Tortured Life”. ABCnews.com. Archived from the original on April 23, 2013. Retrieved March 4, 2013.
  24. Jump up^ “Secret of the Wild Child”NOVA. Season 22. Episode 2. PBS. March 4, 1997.OCLC 57894649. PBS (United States), BBC (United Kingdom). Archived from the original on November 9, 2012. Retrieved February 12, 2009.
  25. Jump up^ Dash, Mike Borderlands: The Ultimate Exploration of the Unknown; Overlook Press, 2000, ISBN 0-87951-724-7.
  26. Jump up to:a b c Grice, Elizabeth (2006-07-17). “Cry of an infant savage”. London: Daily Telegraph. Retrieved 2007-07-14.
  27. Jump up^ “У Оксаны Малой нашлись родной брат и маленькая племянница.”.
  28. Jump up to:a b Channel Ukraine. “”Oxana Malaya on Ukrainian TV show””.
  29. Jump up^ У героини публикации «фактов» оксаны малой, которая выросла в… Собачьей конуре, нашлись родной брат и маленькая племянница, тоже оксана – 2003 follow-up article in Fakty i kommentarii (Ukrainian).
  30. Jump up^ “From monkey boy to choir boy”. BBC News. 1999-10-06. Retrieved 2007-07-14.
  31. Jump up^ Osborn, Andrew (August 4, 2004). “Siberian boy, 7, raised by dogs after parents abandoned him”. The Independent. Retrieved 2013-05-20.
  32. Jump up to:a b Channel Ukraine. “”Raised by Dogs. Ukrainian TV show””.
  33. Jump up^ Jan McGirk (2001-06-20). “Modern-day Mowgli found scavenging with pack of wild dogs”. The Independent. Retrieved 2007-07-14.
  34. Jump up^ “Wolf boy is welcomed home by mother after years in the wild”. Daily Telegraph(London). 2002-04-14. Retrieved 2014-07-02.
  35. Jump up^ Andrew Osborn (2004-08-04). “Abandoned boy said to have been raised by a dog”.New Zealand Herald. Retrieved 2007-07-14.
  36. Jump up^ “‘Wild Cambodia jungle-girl’ found”. BBC News. 2007-01-19. Retrieved 2007-07-14.
  37. Jump up^ Watts, Jonathan (2007-01-23). “Wild child?”. The Guardian (London). Retrieved2010-05-02.
  38. Jump up^ “Boy found in Uzbekistan after eight years of animal existence”. Russian News & Information Agency. 2007-03-01. Retrieved 2007-07-14.
  39. Jump up^ “‘Werewolf boy’ – who snarls and bites – on the run from police after escaping Moscow clinic”. Daily Mail. 2007-12-22. Retrieved 2007-12-22.
  40. Jump up^ DeGregory, Lane (2008-08-04). “The Girl in the Window”St. Petersburg Times. Retrieved 2008-08-04.
  41. Jump up^ DeGregory, Lane; Melissa Lyttle. “The Girl in the Window”. Retrieved 2008-08-05.
  42. Jump up^ DeGregory, Lane (2008-08-10). “The Girl in the Window: Authorities Had Discovered the Rarest and Most Pitiable of Creatures: A Feral Child.”The Columbus Dispatch. Retrieved 2008-08-17.
  43. Jump up^ Cockcroft, Lucy (2008-02-28). “Russian ‘bird-boy’ discovered in aviary”. Telegraph. Retrieved 2013-09-27.
  44. Jump up^ Tony Halpin; Jenny Booth (May 27, 2009). “Feral girl in Siberian city of Chita was brought up by cats and dogs”. Times (London).
  45. Jump up to:a b “Russian Police Find Feral Girl In Siberia”Planet Ark. 2009-05-28.
  46. Jump up^ Ruhani Kaur,, Lhendup G Bhutia. “Mizoram’s Wild Flower”. Open Magazine. Retrieved20 August 2012.

Και βιβλιογραφία:

  • For the first opportune critical approach based on archives : Serge Aroles (2007). L’Enigme des enfants-loups [The Enigma of wolf-children]. ISBN 2-7483-3909-6.
  • Gale Encyclopedia of Psychology (2nd ed.). Gale Group. 2001.
  • Kenneth B. Kidd and Elijah Worrell (2004). Making American Boys: Boyology and the Feral Tale. Minneapolis: University of Minnesota Press. ISBN 0-8166-4295-8.
  • John McCrone (1993). The Myth of Irrationality – The Science of the Mind from Plato to Star Trek. London: Macmillan. ISBN 0-333-57284-X.
  • Michael Newton (2002). Savage Boys and Wild Girls: A History of Feral Children. London: Faber and Faber. ISBN 0-571-21460-6.
  • James Luchte (2012). Of the Feral Children. London: Createspace. ISBN 1479294888

Λοιπόν μέχρι εδώ για σήμερα, δεν τελειώσαμε με τα άρθρα των Λυκάωνων έχω να γράψω πολλά ακόμα, για τις δώδεκα φυλές τους, πως είναι, τους νόμους τους, πως κάποιος Λυκάων μπορεί να αλλάξει έναν άνθρωπο σε Λυκάωνα αναίμακτα, που βρίσκεται η Λυκαωνία των Λυκάωνων σήμερα και ποια χώρα αντιπροσωπεύει την χώρα τους στην επιφάνεια γεωγραφικά στην Μέση Γη…και άλλα πολλά…λίγο υπομονή είναι πάρα πολλά!!!!

Μέχρι την επόμενη φορά να είστε όλοι πάντα καλά και να θυμάστε!!!!

Αν δεν πιστεύετε σε κάτι, δεν πάει να πει αυτό το κάτι ότι δεν υπάρχει!!!!

INVISIBLE LYCANS TEAM!!!


18 σκέψεις στο “ΕΙΔΙΚΟ ΑΡΘΡΟ!!!! ΛΥΚΑΩΝΕΣ part 32

  1. Παρατηρώντας την πρώτη κ 2η εικόνα απ τη υποτίθεμένη μετάλλαξη του λυκάνθρωπου του ντα Βίτσι μπορείΣ εύκολα να αντιληφθείς ότι δεν πρόκειται για τ ίδιο ζωο κ στις 2 κ αυτό μπορείς να το καταλάβειΣ αρχικά απ την μουσούδα τ ζώου π στην πρώτη εικόνα δεν θυμίζει σ τίποτα λύκο αντίθετα μ την 2η..θεωρώ πωΣ η πρώτη εικόνα θύμιζει περισσότερο κατσικομορφο τερας πάρα λύκο.

    1. Ginebra!!!!

      ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΔΙΚΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ!!!! ΟΜΟΣ Ο ΝΤΑ ΒΙΝΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟΥ ΛΥΚΑΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΑΛΛΩΝ ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΕ!!!! ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΙΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΟΠΟΣ ΕΙΠΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΙΧΝΕΙ ΤΑ ΤΡΕΙΑ ΣΤΑΔΙΑ ΜΕΤΑΛΛΑΞΗΣ!!!! ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΛΕΠΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΕΙΤΟ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗΤΕΡΗ ΕΙΚΩΝΑ ΣΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ!!!! ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΔΙΑΒΟΛΙΚΟΙ!!!!

      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!!!

  2. Αγαπητε saman …

    Προσφατα ανακαλυψα
    κατι που ενισχυει την αποψη σου
    σε σημειο που φωναζει για
    ανθρωπους -ζωα .

    Υπαρχει μια σειρα με την ονομασια
    “grimm” οπου υπαρχει ενας
    αστυνομος που εινια απογονος
    απ οτους “γριμμ” και εχει την δυνατοτητα
    να βλεπει τους ανθρωπους -ζωα
    και στην ζωοδη τους μορφη και στην
    Ανθρωπινη .

    βεβαια αυτη η σειρα “γενναει” μια σειρα
    απο ερωτηματα …

    1)Καταρχην παροτι υπαρχει μια σαφη
    αναφορα στον “μαλανα δρυμο”
    και καποιο “θησαυρο” εκει , φαινεται
    οτι ολα επικεντρωνονται γυρω απο
    το πορτλαντ…

    2) Βασικος βοηθος -συνεργατης
    αυτου του “γριμμ” εναντια σε αλλα
    πλασματα ειναι ενας λυκαθρωπος .
    Βεβαια υπαρχει και μια Αλεπουδομορφη

    3) Υπαρχει καποιος υπογειος πολεμος
    αναμεσα σε μυστικες στρατιοτητες μοναδες
    και τα πλασματα ( νομιζω εχεις αναφερθει παλιοτερα
    σε καποι αρθρο σου για περιστατικο στην Ελλαδα)

    4) Κανει σαφη αναφορα σε καποια βασιλικη οικογενεια
    που ελενχει αυτα τα πλασματα .

    5) Υπαρχουν και ευγενικα και κακα ειδη
    πλασματων .

    ο λογος που αναφερω τα σημεια ειναι
    γιατι θελω , εαν παντα εχεις κατι υποψιν σου,
    να με πληροφορησεις εαν υπαρχει καποια σχετικη
    αναφορα ,
    μιας που περα απο την βασικη αναφορα πολλα
    σημεια του σεναριου θα εινια απλα για να γεμιζουν
    την υποθεση .

  3. Καλημερα αδερφε μου Σαμαν.καλημερα σε ολους τους Λυκαωνες.
    Ενα πραγματικα αποκαλυπτικο αρθρο!Πρωτα θελω να σταθω στο οτι αν οι Λυκαωνες που εβρισκαν μικρα παιδια στα δαση τα μεγαλωναν,τοτε μιλαμε οτι εχουμε να διδαχθουμε πολλα ακομα εμεις οι ανθρωποι!παρα πολλα!
    Μας εδωσες τις φωτογραφιες του Λεοναρντο ντα βιντσι που σχεδιασε τις αναλογιες των Λυκαωνων!!!!!!!
    Αντε να δουμε τι αλλη αποδειξη θα χρειαστουμε για να ξυπνησουμε επιτελους ολοι απο τον ληθαργο μας!!!!
    Ευχαριστουμε Αδελφε,καθε αρθρο σου ειναι μια γερη γροθια στο σαπιο κατεστημενο!!!

  4. ΣΑΜΑΝ,ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ!!!ΝΙΩΘΩ ΟΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΤΟΣΟ ΠΛΟΥΤΟ,ΣΑΝ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΙΒΕΙ ΣΤΟ ΨΗΛΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΕΝΤΑΚΟΣΑΡΙΚΑ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΝΑ ΤΑ ΠΙΑΣΩ!!!!ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙΣ ΛΙΓΟ….!!;;!!ΚΑΛΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ,ΑΛΛΑ……

    ΣΑΜΑΝ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ Ο ΝΤΕΪΛΙ ΛΑΪΤ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΟΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕ ΟΤΙ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ(ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΩΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ!!!)ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ,ΕΡΕΥΝΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΤΩΡΑ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ:1)ΟΤΙ ΣΤΑΘΗΚΕΣ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟΣ 2)ΟΤΙ ΤΟ ΗΘΕΛΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΣ Ή 3)ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΓΡΑΦΤΟ,ΗΤΑΝ ΣΤΗ ΜΟΙΡΑ ΣΟΥ;;;ΧΜΜΜΜ!!!ΜΟΙΡΑ,ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ,ΚΙΣΜΕΤ ΚΑΤΑ ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ!!???!!!

    1. peggy2015!!!!

      ΤΟ ΗΘΗΛΑ!!!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ!!!! ΑΛΛΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΗΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ!!!!! ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!! ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΑΝΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΝΙΟΝΩ!!!! ΚΑΙ ΣΗΝΑΜΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΑΣΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ!!!! ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΜΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ!!!! ΚΑΙ!;! ΑΝΑΛΥΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΙ!!! ΚΑΙ ΤΑ ΞΑΝΑ ΛΕΜΕ!!!! ΙΣΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ!!!!

      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!!!

  5. ΣΑΜΑΝ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ….!!!!!!
    ΧΜΜΜ,ΠΑΝΤΑ ΥΠΟΠΤΕΥΟΜΟΥΝ ΤΟΝ ΝΤΑ ΒΙΝΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΣΑ ΑΠΟ ΤΑ “ΕΡΓΑ“ ΤΟΥ ΠΕΡΝΑΓΕ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ…ΑΛΛΑ ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑΤΘ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΙΔΡΥΘΕΙ!!

    ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΩΡΑ:ΟΙ ΛΥΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ,ΑΣΠΡΟ,ΓΚΡΙ,ΜΑΥΡΟ……..ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΛΥΚΑΩΝΕΣ!;;;;!
    ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΗΠΩΣ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΛΛΟΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΟ ΖΩΓΡΑΦΟ ΚΑΤΙ,ΚΑΞ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΓΙΑ ΤΟ ΔΟΜΙΝΙΚΟ ΘΕΟΤΟΚΟΠΟΥΛΟ(EL GRECO),ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΡΙΓΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΡΟΜΑΖΟΥΝ!!!

    1. peggy2015!!!!

      ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ!;! ΧΜΜΜΜΜ…ΓΙΑ ΨΑΧΤΩ ΚΑΙ ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΣ ΤΙΣ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ!!!!!

      ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΡΘΡΟ!!!!

      ΟΧΙ ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΣΟ ΛΕΝΕ ΚΑΤΙ…ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΟΜΟΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!!!

  6. ΠΛΟΥΣΙΟ ΑΡΘΡΟ ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ , ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΩΝ ΛΥΚΑΩΝΩΝ! ΠΟΣΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΟΤΕ. ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΙΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ Η ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΡΘΡΑ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ! ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!! ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΓΑΛΑΞΙΑΚΟΥ ΕΤΟΥΣ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ….ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ;;;

Αφήστε μια απάντηση