ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ!!!
Η Lockheed Martin ( Λοκχέϊντ Μάρτιν ) είχε αλλά και έχει σχέδια ανάπτυξης « ειδικών » αεροπλάνων εδώ και πάρα πολλά χρόνια με προχωρημένα « Σχέδια Ανάπτυξης ». Έτσι έχει ήδη ξεκινήσει τις ρεαλιστικές δοκιμές ενός υβριδικού αερόπλοιου μια έννοια που χρονολογείται πίσω πολλές δεκαετίες, αλλά ότι δοκιμάζεται τώρα βρίσκεται σε σημαντική κλίμακα. Οι Skunk Works ( Σκάνκ Γουόρκς ) έκαναν την πρώτη δοκιμαστική πτήση του παράξενου αυτού αερόπλοιου στο Palmdale ( Πάλμνταλε ) στην Καλιφόρνια, στις εκεί εγκαταστάσεις της.
Το Τμήμα Υπουργείου Άμυνας της χώρας παρουσιάζει ενδιαφέρον σε δύο κατηγορίες αερόπλοιων, εκείνα που μπορούν να μεταφέρουν μεγάλα φορτία σε χαμηλό υψόμετρο, γεγονός που επιβεβαιώνεται από την Defense Advanced Research ( Ντιφένς Αντβάνς Ρισέρτς Πρόγραμμα Ανάπτυξης και Έρευνας ). Έργων (DARPA) του προγράμματος οδόβαινος ( !!!! ), καθώς και εκείνες που μπορεί να λειτουργήσει σε μεγάλο υψόμετρο με χαμηλό άνεμο και να παραμείνει στο σταθμό για μεγάλες χρονικές περιόδους.
Η διαμόρφωση των Έργων Μεφίτιδες του πλοίου δείχνει ότι είναι το πρώην ένα υβριδικό αερόπλοιο βαριάς κατασκευής. Το ενδιαφέρον είναι σε όλες τις υπηρεσίες και τα ονομαστικά ότι εφαρμογές είναι διαφορετικές, που κυμαίνονται από την υλικοτεχνική υποδομή, την παράδοση μιας ολοκληρωμένης μονάδας μάχης, για παράδειγμα στον αισθητήρα, των επικοινωνιών, υπάρχει σύστημα να μπορεί ο χειριστής να χρησιμοποιήσει τα λέιζερ όπλα που βρίσκονται στις πλατφόρμες ρελέ!!!
Ο στρατός των ΗΠΑ μέσο του Προγράμματος LEMV ( άγνωστο ή απόρρητο ) διέταξε να μείνει το αερόπλοιο αυτό για 21 μέρες στον αέρα στα 15 χιλιόμετρα ύψος πράγμα που το κατάφερε χωρίς ανεφοδιασμό!!! Βέβαια για να ενδιαφέρεται ο στρατός και να χρηματοδοτεί αυτήν την έρευνα είναι προφανές ότι αυτό το υβριδικό αεροπλάνο μπορεί και να βγει έξω από την στρατόσφαιρα, υπάρχουν κάποιες φήμες για αυτό……….!!!
https://www.fbo.gov/index?s=opportuni …
Το υβριδικό αεροσκάφος το μεγαλύτερο μέρος του είναι να γεμίσει με ένα ελαφρύτερο από τον αέρα αέριο, όπως φυσικό αέριο, το ήλιο. Συνολικά, είναι βαρύτερο από τον αέρα και αποκτά την τελική του 20% ή έτσι επιτρέπει το πέταγμα όπως ένα αεροσκάφος, αλλά με χαμηλές ταχύτητες απογείωσης και προσγείωσης που επιτρέπουν…. Το Skunk έκανε την πρώτη πτήση του στην « P-791 » πλατφόρμα δοκιμών στις 31 Ιανουαρίου στις εγκαταστάσεις της στην Palmdale αεροδρόμιο. Η επανδρωμένη πτήση ήταν περίπου 5 λεπτά. Η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει τίποτα για τις πτήσεις. Το ονόμασαν τελικά « P-791 » και είπαν ότι δεν αποτελεί κάποιο μυστικό δεν αποτελεί έργο και ότι υπάρχει κάποια σύμβαση με την κυβέρνηση, αλλά είναι ένα ανεξάρτητο έργο έρευνας και ανάπτυξης από το Skunk Works.
Για να κατανοήσουμε καλύτερα τις δυνατότητες του αερόπλοιου και τις τεχνολογίες του, όπως και τα υλικά του, ο αξιωματούχος της εταιρείας, λέει:
« Ωστόσο, μπορεί κατά ένα τέταρτο τις κλίμακας το πρωτότυπο να είναι βαρύ…
Για να κερδίσουμε περισσότερο χώρο δρα σαν ένα φτερό και όχι με δυο, το P-791 έχει τρεις λοβούς πίεση που ενώνονται. »
Ένας παρατηρητής της πρώτης πτήσης, λέει ότι ήταν σε μέγεθος όπως τα τρία Fuji Βlimps ( Φούτζι Μπλίμπς ) αν τα ενώσεις. Το Fuji είναι ένα μικρό αερόστατο, ένα μοντέλο Skyship 600, είναι 206 πόδια μακρύ. Αυτό δείχνει το P-791 θα έχει μεικτό ανελκυστήρα απογείωσης περίπου 3-5 τόνους. Ο παρατηρητής είδε το σκάφος εκτελεί πολύ σφιχτά τις 360-μοίρες, ενώ εκτελεί την τροχοδρόμηση. Έκανε μια γρήγορη απογείωση, ανέβηκε σε χαμηλό υψόμετρο, έκανε μια μακροχρόνια σαρωτική στροφή στη συνέχεια επέστρεψε και προσγειώθηκε. Η προσέγγιση προσγείωσης είχε την μύτη κάτω σε στάση με το υπόλοιπο της ατράκτου που ισοπεδώνεται από την έξαρση. Η πτήση ήταν πολύ ομαλή, λέει ο παρατηρητής.
Το σκάφος είχε πετάξει από την P-791 Διευθύνων πιλοτική δοκιμή με τον Eric P. Hansen ( Έρικ Π. Χάνσεν ).Η ταχύτητα του αεροσκάφους εκτιμάται σε περίπου 20 χιλ. Μια πλήρης έκδοση θα είναι σε θέση να πάμε πολύ πιο γρήγορα, πάνω από 100-250 χιλ…. Η Lockheed Martin είχε προτείνει ένα πολύ μεγάλο αεροσκάφος μεταφοράς, το οποίο θα το ονόμαζαν Aerocraft ( Αέροκραφτ – κράφτ του αέρα ), η οποία κατασκευή διεκόπη από την εταιρία (AW & ST 22 Φεβ. 1999, )…. Αυτός ο σχεδιασμός ήταν περίπου 800 πόδια μακρύ και ήταν για να μεταφέρει 1 – 1.200.000 λίβρες με ταχύτητα 125 χιλιομέτρων την ώρα!!!!! Το όλο πρόγραμμα είναι προφανές ότι έχει να κάνει με μυστικά προγράμματα ιπτάμενων δίσκων…… ότι νεότερο έχουμε θα σας ενημερώσουμε, μη νομίζετε ότι είναι καινούριο οι πτήσεις έγιναν το 2005 αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει παρουσιαστεί το παραμικρό για την εξέλιξη του!!! Πόσοι θα το έχουν δει και φωτογραφήσει από μακριά νομίζοντας ότι ένιαι ΑΤΙΑ…….; Είναι από τα πρώτα στο είδος του…..
Μέχρι την επόμενη φορά να είστε όλοι καλά και να θυμάστε.
Αν δεν πιστεύετε σε κάτι, δεν πάει να πει αυτό το κάτι ότι δεν υπάρχει!!!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=W3n5cUaG5fg[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=TkxFHd4TX5o[/youtube]
INVISIBLE LYCANS TEAM!!!