ΠΡΩΤΗ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ!!! TO MΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ UTSURO BUNE!!!

ΜΥΣΤΗΡΙΑ

ΠΡΩΤΗ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ!!! TO MΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ UTSURO BUNE!!!

 

Το περιστατικό της Utsuro Βune (Ουτσούρου Μπούν) – κοίλο σκάφος στα Ιαπωνικά) είναι ένα μυστήριο που απασχολεί τους  ουφολόγους αλλά και ερευνητές ανά τον κόσμο εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Η ιστορία λέει ότι στις 22 Φεβρουαρίου 1803, κάποιοι ντόπιοι ψαράδες στην επαρχία Hitachi (Χιτάτσι) στην ανατολική ακτή της Ιαπωνίας ανακάλυψαν ένα περίεργο σκάφος που έπλεε στη θάλασσα.

Σύμφωνα με την ιστορία λοιπόν το περίεργο αυτό άγνωστης τεχνοτροπίας και κατασκευής κοίλο σκάφος, περιείχε μια ελκυστική νεαρή γυναίκα με κόκκινα μαλλιά, κόκκινα φρύδια, μαλλιά με τεχνητές λευκές επεκτάσεις αλλά και άγνωστης προέλευσης ρουχισμό που φαινόταν να είναι μεταξύ 18 έως 20 ετών. Επίσης η γυναίκα αυτή κρατούσε συνεχώς στα χέρια της ένα παράξενο κουτί που δεν άφηνε για κανέναν λόγο. Οι ψαράδες την έφεραν στην ενδοχώρα για να διερευνήσουν περαιτέρω το ζήτημα, αλλά η γυναίκα δεν μπόρεσε να επικοινωνήσει στα Ιαπωνικά και οι ψαράδες αδυνατούσαν να καταλάβουν τη γλώσσα που μίλησε. Υπάρχουν πολλά κείμενα, γραμμένα λίγο μετά το περιστατικό, που περιγράφουν την ιστορία αυτή με μεγάλη λεπτομέρεια.

 

Ακόμη και η Βικιπαίδεια αναφέρεται σε αυτό το συμβάν https://en.wikipedia.org/wiki/Utsuro-bune και παραθέτει 3 κείμενα σχετικά ενώ υπάρχουν κι άλλα.

“Οι πιο γνωστές εκδοχές του θρύλου βρίσκονται σε τρία κείμενα:

  • Toen shōsetsu (Τόν Σοσέτσου) ( 小説 ‘ιστορίες από τον κήπο του κουνελιού ), που συντάχθηκε το 1825 από τον Kyokutei Bakin (Κγιοκουτέι Μπακίν). Το χειρόγραφο παρουσιάζεται σήμερα στο Mukyū-Kai-Toshokan (Μακγιού Καϊ Τόσοκαν) στη Machida (Μασίντα – νομός Τόκιο ).
  • Hyōryū Kishu (Γιούρου Κίσου) (漂流紀集 «ημερολόγιο και τις ιστορίες των ναυαγών ), η οποία απαρτίζεται κατά τη διάρκεια της περιόδου Έντο το 1835 από άγνωστο συγγραφέα. Σήμερα εκτίθεται στη βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου  Tenri (Τένρι) στο Tenri (Τένρι) του νομού Νάρα .
  • Ume-no-chiri ( Ουμέ νοΤσίρι) (  «σκόνη του βερίκοκου» ), που συντάχθηκε το 1844 από τον Nagahashi Matajirō (Ναγκάσι Ματαχίρο). Σήμερα εκτίθεται στην ιδιωτική βιβλιοθήκη Iwase-Bunko-Toshokan (‘Ιβας Μπάνκο Τόσοκαν 文庫 書館) στη Νάρα .

Η περιγραφή και στα τρία βιβλία είναι σχεδόν η ίδια αν και προέρχονται από 3 διαφορετικούς συγγραφείς. Έτσι επιβεβαιώνεται και η ιστορικότητα του συμβάντος. Το βιβλίο Toen shōsetsu (Τόον Σοσέτσου) περιέχει την πιο λεπτομερή περιγραφή.

 

Η αφήγηση του βιβλίου Toen Shosetsu (Τόον Σοσέτσου) έχει ως εξής:

“Στις 22 Φεβρουαρίου το 1803, οι ντόπιοι ψαράδες της ακτής« Harayadōri » (Χαραγιαντόρι ? ) Στην επαρχία Hitachi είδαν ένα δυσοίωνο « πλοίο »να παρασύρεται στα νερά. Περίεργοι, έδιναν το σκάφος πίσω στη γη, ανακαλύπτοντας ότι ήταν 3,30  μέτρα (129,9  ίντσες ) ύψος και 5,45 μέτρα (212,6 ίντσες) πλάτος, υπενθυμίζοντας στους μάρτυρες ενόν Kōhako (Κοχάκο – Ιαπωνικός καυστήρας θυμιάματος ). Το άνω τμήμα του φαινόταν να είναι φτιαγμένο από κόκκινο ξύλο τριανταφυλλιάς , ενώ το κάτω μέρος ήταν καλυμμένο με μπριγιές  πλάκες, προφανώς για να το προστατέψει από τα αιχμηρά βράχια. Το πάνω μέρος είχε αρκετά παράθυρα από γυαλί ή κρύσταλλο, καλυμμένα με ράβδους και φραγμένα με κάποιο είδους ρητίνης δέντρου . Τα παράθυρα ήταν απολύτως διαφανή και οι εκστασιασμένοι ψαράδες κοιτούσαν μέσα. Η εσωτερική πλευρά του Utsuro-bun ήταν διακοσμημένη με κείμενα γραμμένα σε άγνωστη γλώσσα. Οι ψαράδες βρήκαν αντικείμενα μέσα, όπως δύο σεντόνια, ένα μπουκάλι γεμάτο με 3,6 λίτρα νερό, λίγο κέικ και ζυμωμένο κρέας. Τότε οι ψαράδες είδαν μια όμορφη νεαρή γυναίκα, πιθανώς 18 ή 20 ετών. Το μέγεθος του σώματος της λέγεται ότι είναι 1,5 μέτρα (4,93  πόδια ). Η γυναίκα είχε κόκκινα μαλλιά και φρύδια, τα μαλλιά επιμηκύνονται από τεχνητές λευκές επεκτάσεις. Οι επεκτάσεις θα μπορούσαν να είχαν κατασκευαστεί από λευκή γούνα ή λεπτή, λευκή-κονιοποιημένης κλωστοϋφαντουργίας ραβδώσεις. Αυτό το στυλ μαλλιών δεν μπορεί να βρεθεί σε καμία βιβλιογραφία. Το δέρμα της κυρίας ήταν πολύ ανοιχτό ροζ χρώμα. Φορούσε πολύτιμα, μακριά και λεία ρούχα από άγνωστα υφάσματα. Η γυναίκα άρχισε να μιλάει, αλλά κανείς δεν την κατάλαβε. Δεν φαινόταν να καταλαβαίνει ούτε αυτή τους ψαράδες, επομένως κανείς δεν μπορούσε να την ρωτήσει για την προέλευσή της. Παρόλο που η μυστηριώδης γυναίκα φαινόταν φιλική και ευγενική, ενεργούσε περίεργα γιατί πάντα συγκρατούσε ένα τετραγωνικό κιβώτιο φτιαγμένο από ωχρό υλικό και περίπου 0,6 μ (23,62 ίντσες) σε μέγεθος. Η γυναίκα δεν επέτρεψε σε κανέναν να αγγίξει το κιβώτιο, ανεξάρτητα από το πόσο ευγενικά ή πιεστικά ζητούσαν οι μάρτυρες.

Ένας γέρος από το χωριό είπε: «Αυτή η γυναίκα θα μπορούσε να είναι πριγκίπισσα ξένου βασιλείου που παντρεύτηκε στην πατρίδα της. Αλλά όταν είχε μια περιπέτεια μοιχείας μετά το γάμο, προκάλεσε σκάνδαλο και ο εραστής σκοτώθηκε για τιμωρία. Η πριγκίπισσα εξορίστηκε από το βασίλειο αλλά επειδή απολάμβανε μεγάλης συμπάθειας διέφυγε τη θανατική ποινή . Αντ ‘αυτού, θα μπορούσε να είχε εκτεθεί σε εκείνο το κοίλο σκάφος να την αφήσει στο πεπρωμένο. Εάν αυτό είναι σωστό, το τετραγωνικό κουτί μπορεί να περιέχει το κεφάλι του αποθανόντος εραστή της γυναίκας. Στο παρελθόν, ένα πολύ παρόμοιο αντικείμενο με μια γυναίκα ξεβράστηκε στην ξηρά σε κοντινή παραλία. Κατά τη διάρκεια αυτού του περιστατικού βρέθηκε ένα μικρό τραπέζι με μια καρφωμένη κεφαλή. Το περιεχόμενο του κουτιού θα μπορούσε επομένως να είναι το ίδιο, γεγονός που εξηγεί ασφαλώς γιατί το προστατεύει τόσο πολύ. Θα έδινε πολλά χρήματα και χρόνο για να διερευνήσει τη γυναίκα και το σκάφος της. Εφόσον φαίνεται να είναι παράδοση  να εκθέτουμε αυτά τα σκάφη στη θάλασσα, θα πρέπει να φέρει την γυναίκα πίσω στο Utsuro-bune και να την αφήσει να παρασυρθεί. Αυτό για τα ανθρώπινα μάτια μπορεί να είναι δείχνει σκληρό, αλλά φαίνεται να είναι προκαθορισμένος ο προορισμός της. “Οι ψαράδες έσπρωξαν ξανά μέσα το Utsuro-bune, επιβίβασαν την γυναίκα και το άφησαν να παρασυρθεί στον ωκεανό. “

Ένα άλλο μεγάλο παράδοξο γεγονός που σχετίζεται με το περιστατικό του Utsuro Bune (που δεν αναφέρει η Βικιπαίδεια) είναι oτι η ίδια γυναίκα, με το ίδιο ακριβώς σκάφος και με το ίδιο ακριβώς κουτί και συμπεριφορά, αναφέρθηκε πως εμφανίστηκε και σε άλλες περιοχές της Ιαπωνίας!!! Μέσα στο σκάφος επίσης αλλά και έξω απ’ αυτό υπήρχαν άγνωστα σύμβολα σε στυλ ιερογλυφικών, τριγωνικών και κυκλικών κυρίως σχημάτων, ενώ και κάποια αντικείμενα στο σκάφος όπως δυο πολύ μαλακά χαλιά σαν επιδαπέδια επένδυση άγνωστου υλικού, ένα σκεύος σε στυλ τσαγιέρας άγνωστης τεχνοτροπίας και κάποια φαγητά σαν γλυκίσματα αλλά και ένα είδος κιμά για φαγητό.

Αριστερά της εικόνας κάποια από τα σύμβολα που είχε επάνω του το περίεργο σκάφος.

 

Πέρα από την εκδοχή του γέροντα του χωριού λοιπόν θα δώσουμε και κάποιες άλλες προσεγγίσεις για το τόσο αινιγματικό περιστατικό του Utsuro Bune. 

Για εκείνους που δεν αρέσκονται στο υπερφυσικό αλλά προσπαθούν να κατανοήσουν το νόημα του μύθου Utsuro Bune, μια εκδοχή είναι ότι το σκάφος, η γυναίκα και όλα τα άλλα ήταν αποστολή οργανωμένη ενδεχομένως από τη Ρωσία.

Κατ’ αυτούς είναι  πιθανό η γυναίκα να είχε σταλεί να κρατήσει σημειώσεις και να ανασκοπήσει ορισμένες από τις παράκτιες περιοχές της Ιαπωνίας για να πάρει μια ιδέα για τις γεωγραφικές της διαστάσεις. Μια στρατιωτική στρατηγική ίδια με αυτή του Δούρειου Ίππου .

Λίγο μετά το επεισόδιο Utsuro Bune, η Ιαπωνία αντιμετώπισε μια σειρά αλληλεπιδράσεων με τους Ρώσους σε μια προσπάθεια να αποκτήσει η Ιαπωνία το άνοιγμα των συνόρων της. Κατά το πρώτο μισό του 19ου αιώνα, η Ιαπωνία ήταν ένα μυστικό νησί, απομονωμένο από τον κόσμο από την αυτοσυντηρούμενη εμπορική πολιτική του Sakoku (Σακοκου). Αυτή η περίοδος απομόνωσης δεν επέτρεπε κανένα εμπόριο με ξένες χώρες, με τις δύο εξαιρέσεις της Κίνας και των Κάτω Χωρών . Το εμπόριο με αυτά τα δύο έθνη ήταν πολύ περιορισμένο. Οι Κάτω Χώρες επιτρέπεται να πραγματοποιούν συναλλαγές μόνο από το τεχνητό νησί Deshima (Ντεσιμα) στο λιμάνι του Nagasaki (Ναγκασακι). Η είσοδος στην ίδια την Ιαπωνία απαγορεύτηκε αυστηρά.

Είναι λοιπόν πιθανό κατά τους σκεπτικιστές το “πλοίο” και η γυναίκα του συμβάντος Utsuro Bune να ήταν ρωσικά και αυτό το σκάφος να είχε αναπτυχθεί από ένα μεγαλύτερο πλοίο.

“Οι πρώτες ιστορικές έρευνες για το περιστατικό Utsuro-bun διεξήχθησαν το 1844 από τον Kyokutei Bakin (Κγιοκουτέι Μπακίν 1767-1848). Ο Kyokutei αναφέρει για ένα βιβλίο που ονομάζεται Roshia bunkenroku (Ράσια Μπαγκενρoκού) (魯西 ‘Αρχεία που είδαν και άκουσαν πράγματα από τη Ρωσία ‘ ), γραμμένο από τον Kanamori Kinken (Καναμόρι Κινκέν). Το βιβλίο περιγράφει παραδοσιακά ρωσικά ρούχα και χτενίσματα και αναφέρει μια δημοφιλή μέθοδο για τα μαλλιά σκόνης με λευκή σκόνη. Αναφέρει επίσης ότι πολλές ρωσικές γυναίκες έχουν φυσικά κόκκινα μαλλιά και φορούν φούστες, παρόμοιες με αυτές της κυρίας του θρύλου. Με βάση το βιβλίο, ο Kyokutei συμπεραίνει ότι η γυναίκα του επεισοδίου Utsuro-bun θα μπορούσε να ήταν ρωσικής καταγωγής. Γράφει ότι οι ιστορίες είναι παρόμοιες μεταξύ τους, καθώς διαφέρουν μόνο σε μικρές περιγραφές (για παράδειγμα, ένα έγγραφο λέει “3,6 λίτρα νερού”, ένα άλλο λέει “36 λίτρα νερού”). Αμφισβητεί επίσης την προέλευση των υποτιθέμενων εξωτικών συμβόλων που βρίσκονται μέσα και πάνω στο σκάφος. Επειδή είναι πεπεισμένος ότι είδε παρόμοια σημάδια σε ένα βρετανικό φαλαινοθηρικό που συνάντησε πριν την έρευνα του, ο Kyokutei αναρωτιέται αν η γυναίκα ήταν Ρωσίδα, Βρετανίδα ή ακόμα και Αμερικανή πριγκίπισσα. Επιπλέον, εκφράζει την απογοήτευσή του για τα σχέδια του Utsuro-bun, επειδή προφανώς δεν ταιριάζουν πλήρως με τις περιγραφές των μαρτύρων.” Ωραία όλα αυτά αλλά η εξήγηση ειδικά των συμβόλων δεν με πείθει καθόλου και θα δούμε και πιο κάτω το γιατί.

 

Ας δούμε όμως το θέμα και από μυθολογική – μεταφυσική άποψη.

Αυτό που προκαλεί έκπληξη στο περιστατικό Utsuro Bune είναι ότι μιμείται ορισμένες ιδέες που έχουν περιέχεται στην ιαπωνική μυθολογία εδώ και εκατοντάδες χρόνια.

Σε όλες τις εκδοχές της ιστορίας, η γυναίκα σημειώνεται ότι έχει ένα κουτί που δεν θα αφήσει κανέναν να το αγγίξει και το κρατάει κοντά στο πρόσωπό της. Η περιγραφή του κουτιού, σε διάφορες εκδοχές της ιστορίας θα μπορούσε να συνδέσει την ελκυστική γυναίκα που βρέθηκε στο σκάφος με την Toyotama-hime-no-Mikoto (Τογιοτάμα Χιμ νο Μίκοτο) , η οποία είναι επίσης γνωστή ως Otohime (Οτοχίμε).

Σε ένα μύθο η Otohime, παντρεύεται τον Urashima Tarō (Ουρασίμα Τάρο).  Ο Urashima Taro μεταφέρεται μαγικά στο Ryugu-jo (Ρούγιου Γιό), το παλάτι του Δράκου κάτω από τη θάλασσα αφού έσωσε μια χελώνα που έτυχε να είναι η κόρη του θεού Δράκου Ryujin (Ργιουζίν). Τα γεγονότα μετά τον γάμο του Taro (Τάρο) με την Toyotama-hime-no-Mikoto (Τογιοτάμα Χίμε νο Μίκοτο) περιγράφονται από ένα βιβλίο με τον τίτλο Urashima Taro (Ουρασίμα Τάρο):

“Ο Taroto (Ταρότο) παραμένει μαζί του για λίγες μέρες, αλλά σύντομα θέλει να επιστρέψει στο χωριό του και να δει τη γριά μητέρα του, οπότε ζητά την άδεια της Otohime (Οτοχίμε) να φύγει. Η πριγκίπισσα λέει ότι λυπάται που τον βλέπει να φεύγει, αλλά τον εύχεται καλά και του δίνει ένα μυστηριώδες κουτί που ονομάζεται tamatebako (Ταματέμπακο) που θα τον προστατεύσει από βλάβες αλλά που του λέει να μην ανοίξει ποτέ. Ο Tarō αρπάζει το κιβώτιο, πηδάει στο πίσω μέρος της ίδιας χελώνας που τον έφερε εκεί και σύντομα βρίσκεται στην παραλία.

Όταν πάει σπίτι, όλα έχουν αλλάξει. Το σπίτι του έφυγε, η μητέρα του εξαφανίστηκε και οι άνθρωποι που ήξερε δεν ήταν πουθενά. Ρωτάει αν κάποιος γνωρίζει έναν άνθρωπο που ονομάζεται Urashima Tarō (Ουρασίμα Τάρο). Απαντούν ότι είχαν ακούσει ότι κάποιος με αυτό το όνομα είχε εξαφανιστεί εδώ και πολύ καιρό. Ανακαλύπτει ότι πέρασαν 300 χρόνια από την ημέρα που έφυγε για τον πυθμένα της θάλασσας. Χτυπημένος από τη θλίψη, απουσιάζει ανοιχτά το κιβώτιο που του έδωσε η πριγκίπισσα, από την οποία εκτοξεύεται ένα σύννεφο λευκού καπνού. Ξαφνικά γερνάει, το γένι του μακρύ και άσπρο, και η πλάτη του λυγισμένη. Από τη θάλασσα έρχεται η λυπημένη, γλυκιά φωνή της πριγκίπισσας: “Σου είπα να μην ανοίξεις αυτό το κουτί. Σε αυτό ήταν το γήρας σου … “

Εδώ βλέπουμε ότι ένα κουτί που ονομάζεται tamatebako (Ταματέμπακο) έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στο μύθο . Το γεγονός ότι η γυναίκα που περιγράφεται στην ιστορία του Utsuro Bune κρατάει σφιχτά ένα κιβώτιο, το οποίο δεν θα άφηνε κανέναν να αγγίξει, θα μπορούσε για κάποιους να ήταν στην πραγματικότητα μια απεσταλμένη του Ryugu-jo (Ριούγιου Γιό), του παλατιού του δράκου από κάτω από τη θάλασσα και όχι αλλοδαπή απεσταλμένη από το εξωτερικό χώρο ή κάποια τιμωρημένη ευγενής όπως θεωρείται από τους σκεπτικιστές.

Θα πρέπει επίσης να έχουμε κατά νου ότι η γυναίκα στο μύθο Utsuro Bune περιγράφεται ότι έχει κόκκινα μαλλιά και ροζ δέρμα. Εάν αυτή η γυναίκα ήταν στην πραγματικότητα συνδεδεμένη με το παλάτι του δράκου, τότε πιθανότατα θα είχε κόκκινα μαλλιά.

Ένα από τα παλαιότερα βιβλία που αναφέρουν το παλάτι του Δράκου βρίσκεται στο Nihon Shoki (Νίχον Σόκι). Στη μυθολογία του Hiko-hoho-demi no Mikoto (Χίκο Χόκο ντέμι νο Μίκοτο) διαβάζουμε:

“Τώρα ο Χίκο-Χοχο-Ντεμί Νο Μικότο ανέβηκε στους πρόποδες αυτού του δέντρου και περιπλανήθηκε. Μετά από λίγο εμφανίστηκε μια όμορφη γυναίκα και, σπρώχνοντας την πόρτα, ξεπρόβαλε. Πήρε κατά μήκος ένα σκάφος – κόσμημα και πλησίασε. Ήταν έτοιμη να τραβήξει νερό, όταν, υψώνοντας τα μάτια της, τον είδε και θορυβήθηκε. Επιστρέφοντας μέσα (στο σκάφος), μίλησε με τον πατέρα και τη μητέρα της λέγοντας: “Υπάρχει ένας περίεργος ξένος στους πρόποδες του δέντρου πριν από την πύλη.” Ο θεός της θάλασσας έφτιαξε ένα οκτάπτυχο στρώμα και τον οδήγησε μέσα. Όταν κάθισαν τον ρώτησε για το αντικείμενο του ερχομού του. Τότε ο Χίκο-Χοχο-Ντεμί Νο Μικότο του εξήγησε όλες τις συνθήκες (που τον οδήγησαν εκεί). Έτσι ο Θεός της Θάλασσας μάζεψε τα ψάρια τόσο μεγάλα όσο και μικρά, και τους ζήτησε μια απάντηση. Όλα είπαν: <<Δεν ξέρουμε. Μόνο η Κόκκινη γυναίκα είχε ένα πληγωμένο στόμα στο παρελθόν και δεν έχει έρθει >> Για αυτό καλέστηκε επιτακτικώς να εμφανιστεί και στο στόμα της που εξετάστηκε, το χαμένο άγκιστρο βρέθηκε πραγματικά¨.

Η περιγραφή του Nihon Shoki (Νιχόν Σοκί) για αυτή την «κόκκινη γυναίκα» μπορεί εν μέρει να είναι μια γυναίκα που είχε τα ίδια χαρακτηριστικά με εκείνη του Utsuro Bune. Στην πραγματικότητα ο ίδιος ο θεός δρακος, Ryujin( Ργιουζίν), ο οποίος είναι επίσης γνωστός ως Owatatsumi-no-Mikoto (Ουατασούμι νο Μίκοτο) περιγράφεται ως με μακριά κόκκινα μαλλιά, σε μερικά αρχεία. Θα μπορούσε το πλοίο και η γυναίκα του Utsuro Bune είναι στην πραγματικότητα ένας απεσταλμένος του Ryugu-jo που ίσως έστειλε να προειδοποιήσει τους Ιάπωνες για κάποιες εξωτερικές πολιτικές δυνάμεις που προσπαθούσαν να κάνουν την Ιαπωνία να ανοίξει τα σύνορά της την εποχή εκείνη;

Τραβηγμένο ίσως στα δικά μας μάτια, τα μη εξοικειωμένα με Ιαπωνικούς θρύλους και παραδόσεις αλλά καλό είναι να εξετάζουμε όλες τις εκδοχές.

 

Ένα πράγμα για όλα αυτά που μπορεί να αποκαλύψει μια μη συμβατική προέλευση του περιστατικού Utsuro Bune, είναι τα ιερογλυφικά – σύμβολα  ή το παράξενο γράψιμο που ήταν εγγεγραμμένο στο πλοίο, το οποίο θα εμφανιζόταν και σε επόμενα συμβάντα που αφορούν UFO. Τα σύμβολα που βρέθηκαν στο σκάφος του Utsuro Bune είναι αρκετά ξεχωριστά και απεικονίζονται σε όλα σχεδόν τα σκίτσα διαφορετικών σκιτσογράφων – ιστοριογράφων από διαφορετικές περιοχές της Ιαπωνίας!!! Ακολουθούν όμως ένα παρόμοιο μοτίβο με γεγονότα UFO που συνέβησαν μετά από αυτό το ιαπωνικό συμβάν. Προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι αυτά τα σύμβολα είναι παρόμοια με αυτά που συγκεκριμένα βρέθηκαν στο Roswell (Ροσγουελ) https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%AC%CE%BD_%CF%84%CE%BF%CF%85_%CE%A1%CF%8C%CF%83%CE%B3%CE%BF%CF%85%CE%B5%CE%BB αλλά και αλλού!!!

Στην ουφολογική λοιπόν προσέγγιση του γεγονότος τώρα, το περιστατικό του Utsuro-bune έχει περιγραφή ως μια πρώιμη περίπτωση μιας τεκμηριωμένης στενής συνάντησης του τρίτου τύπου που βασίζεται στις ομοιότητες μεταξύ των σχεδίων του σκάφους και περιγραφών των ιπτάμενων δίσκων του 20ού αιώνα. Ορισμένοι Ουφολόγοι προτείνουν ότι το Utsuro-bune θα μπορούσε να ήταν ένα μη αναγνωρισμένο υποβρύχιο αντικείμενο (USO). Επισημαίνουν τα μυστηριώδη σύμβολα που αναφέρθηκαν στο αντικείμενο που εμφανίζονται τακτικά ως σημείωση μέσα στις απεικονίσεις. Παραθέτοντας από μερικούς να είναι παρόμοια με τα σύμβολα που αναφέρθηκαν στο Δάσος του Rendlesham (Ρέντλεσαμ) στην Αγγλία και που για πολλούς αποτελεί το “Βρετανικό  Roswel” http://www.telegraph.co.uk/culture/film/film-news/11415831/Rendlesham-Forest-UFO-incident-truth-conspiracies.html. Οι υποστηρικτές των UFO επισημαίνουν περαιτέρω το δυσοίωνο κουτί που κατέχει η γυναίκα, καθώς και τη φυσική εμφάνιση και το ασυνήθιστο φόρεμα ως ένδειξη εξωγήινων συνάντησης. Οι παραδοχές οποιουδήποτε ιστορικού και εθνολόγου για τα στοιχεία αυτά όμως αγνοούνται επανειλημμένα. Θα μπορούσε το περιστατικό αυτό λοιπόν να είναι η πρώτη καταγεγραμμένη στενή επαφή 3ου τύπου (όρος με τον οποίο ορίζετε ο τύπος συνάντησης με εξωγήινη νοημοσύνη) στην ιστορία;!

Τις πρώτες πρωινές ώρες της 26ης Δεκεμβρίου 1980 ο James Peniston (Τζέιμς Πένιστον) συμμετείχε στην ομάδα τριών στελεχών της Αστυνομίας της Ασφάλειας των ΗΠΑ που κλήθηκε να ερευνήσει σκάφος άγνωστης προέλευσης στο δάσος του Rendlesham (Ρέντλεσαμ).  Είχε μια στενή επαφή εκεί με το άγνωστης προέλευσης σκάφος (γνώριζε όλους τους τύπους –  ήταν εκπαιδευμένος παρατηρητής αεροσκαφών των Ηνωμένων Πολιτειών και ερευνητής συντριβής), μαζί με το άλλο μέλος της ομάδας John Burroughs (Τζόν Μπόροους). Ο Τζέιμς Πένιστον ειχε μια πολύ περίεργη εμπειρία  με το που προσπάθησε να εξετάσει το άγνωστης ταυτότητας ιπτάμενο σκάφος που προσγειώθηκε στο δάσος από κοντά. Τυφλωμένος από τα φώτα του σκάφους αφού το ακούμπησε και γεμάτος έκπληξη για το τι ακριβώς συνέβη μετά (το σκάφος χάθηκε εν ριπή οφθαλμού), κατάφερε να συγκρατήσει τα σχέδια που ήταν χαραγμένα επάνω του. Τα σχέδια αυτά τα σχεδίασε την άλλη μέρα σε χαρτί ενώ από την εμπειρία του αυτή αποκόμισε όπως ισχυρίστηκε και έναν δυαδικό κώδικα – μήνυμα έντονα αποτυπωμένο στο μυαλό του, τον οποίον κατέγραψε κι αυτόν.

Το σημειωματάριο του Πένιστον, παρατηρήστε ειδικά το κάτω σύμβολο.

 

Σε σύγκριση τα δύο περιστατικά. Τριγωνικά και κυκλικά πανομοιότυπα σύμβολα που καταγράφηκαν με διαφορά 200 ετών από διαφορετικούς μάρτυρες σε τελείως διαφορετικές τοποθεσίες.

Η υπόθεση του Utsuro Bune έγινε γνωστή στον δυτικό κόσμο την τελευταία δεκαετία, οπότε για τους σκεπτικιστές που μπορεί να λένε ότι ο James Peniston γνώριζε αυτή την περίπτωση και απλά αντέγραψε αυτά τα σύμβολα θα ήταν λάθος, ενώ οι ‘Άγγλοι παίρνουν πολύ σοβαρά το περιστατικό του Rendlesham.

Τα τρία περιστατικά σε σύγκριση. Από πάνω πρός τα κάτω: Utsuro Bune – Rendlesham και Roswell. Υπάρχει σχέση δεν νομίζετε;

Κάποια ακόμη σκίτσα του Utsuro Bune με τα πανομοιότυπα σύμβολα καθαρά επάνω τους.

 

Μην ξεχνάμε επίσης ότι η περιοχή που εμφανίστηκε το σκάφος και η γυναίκα, ανήκουν στο τρίγωνο του διαβόλου της Ιαπωνίας και στη θάλασσα του διαβόλου όπως την ονομάζουν όπου συμβαίνουν πολλά παράξενα και παράδοξα όπως εξαφανίσεις και εμφανίσεις πλοίων και πάνω από 800 ατόμων, πυξίδες που τρελαίνονται, orbs, UFO, χωροχρονικά και μετεωρολογικά παράδοξα κ.α. ‘Όποιος θέλει να διαβάσει το σχετικό άρθρο της ομάδας, ΕΔΩ http://www.invisiblelycans.gr/proti-panellinia-anafora-to-iaponiko-trigono-ton-vermoudon-i-allios-trigono-tou-drakou-i-tou-diavolou/   Θα μπορούσε επίσης η γυναίκα αυτή να έχει κάποια σχέση με τον χαμένο αρχαίο υπερπολιτισμό του Ιαπωνικού νησιού Γιοναγκούμι και τα υποθαλάσσια μεγαλιθικά του μνημεία; http://www.collective-evolution.com/2014/06/13/marine-geologist-unearths-a-supposed-10000-year-old-yonaguni-monument-dubbed-japanese-atlantis/

 

Ο καθένας σύμφωνα με το σκεπτικό του και τις πεποιθήσεις του μπορεί να πάρει όποια εκδοχή θέλει από τις παραπάνω που αναφέραμε η’ και άλλες ακόμη όσον αφορά αυτό το τόσο αινιγματικό και ιστορικά τεκμηριωμένο περιστατικό, που συνέβη στην περιοχή της Ιαπωνίας στην εποχή ενός απολυταρχικού καθεστώτος και της απόλυτης απομόνωσης. Αν ρωτήσετε εμένα θα σας παραπέμψω στην γνωστή φράση με την οποία ο Saman Lycan τελειώνει πάντα τα άρθρα του..  Μέχρι την επόμενη φορά, να είστε πάντα καλά!!!

INVISIBLE LYCANS TEAM!!!


2 σκέψεις στο “ΠΡΩΤΗ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ!!! TO MΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ UTSURO BUNE!!!

  1. Σε ένα σημείο παρατήρησα ότι έγραφε πως οι ψαράδες την είδαν εκστασιασμένοι.

    Αυτοί που βλέπουν φαινόμενα UFO παρουσιάζουν τα ίδια συμπτώματα μέ αυτούς που βλέπουν δαίμωνες.

    Θα σου πω ότι αν υπάρχουν εξωγίηνοι είναι ενσαρκωμένοι δαίμονες.

    Γιατί έχουν αυτήν την δυνατότητα δηλαδή να ενσαρκώνονται.

    Όπως ενασαρκώνονται και οι άγγελοι.

    Πάντως γιά να μην είμαι απόλυτος ή άγγελο είδαν ή δαίμωνα.

    Οι άγγελοι κατά τον Μέγα Βασίλειο δημιουργήθηκαν πριν από τον υλικό κόσμο.

    Το κόκκινο μαλί πάντως με προιδεάζει ότι πρόκειται γιά κάτι κακό

Αφήστε μια απάντηση